Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteleeko kaikki erotessa, että tulevat löytämään joskus uuden kumppanin?

Vierailija
21.11.2022 |

En vain itse käsitä sitä. En ole onnellinen tässä avioliitossa, mutta en osaa kuvitellakaan että joku vielä ihastuisi/rakastuisi minuun jos tästä eroaisin.

Minun päässäni se on joko tämä liitto, tai loppuelämän yksinäisyys.

:(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin erotessani, että en koskaan halua löytää uutta kumppania.

Vierailija
2/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes halua ketään kun eroan tästä. Olen nyt yhdessä vain sen vuoksi, että saan estettyä yhden lapsen yhteiskunnasta eriytymisen ja toisen lapseni erityishoidon juuri tällä paikkakunnalla. Kun eroan muutan pois tältä paikkakunnalta enkä ota enää miestä riesakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi

jo on ongelmat

Vierailija
4/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuani huonosta avioliitosta olin päättänyt, etten enää miestä vaivoikseni ota. Sama se vaikka ei kukaan haluaisikaan. No kuinka ollakaan, niitä on tunkemassa ovista ja ikkunoista. Mutta en ota siltikään, enkä ole yksinäinen. 

Vierailija
5/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin että kun 3kk tapailu päättyi vuonna 2017, että tulee olemaan todella vaikeaa löytää uutta naista tapailuun, mutta en pahimmissa painajaisissakaan olisi voinut kuvitella että vielä vuonna 2022 lopussa en ole löytänyt seuraavaa tapailua.

Vierailija
6/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin siksi, että huomasin viihtyväni enemmän yksin.

Vierailija
7/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen tajusin, että kuinka ihanaa on elää ilman naista samassa taloudessa.

Vierailija
8/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin eroa pari vuotta. Toisaalta toivoin että suhde paranisi, joten ehkä siksi ei tullut mieleenkään, että löytyisikö uusi mies joskus.

Kävi niin, että ihastuin toiseen mieheen ja sitten tuli se eropäätös heti.

Vierailija
9/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kaikki jotain vauvoja?

Vierailija
10/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se oo yleinen syy olla eroamatta, kun pelätään yksinjäämistä? Sen takiahan monet eroaa vasta kun uusi on jo katseltu valmiiksi.

Vierailija
11/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotessa mietin ettei mitää miestä enää ikinä. 

Vierailija
12/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni päättää ettei uutta ota ja kappas vaan, kohta uusi ero.

Vierailija
13/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se oo yleinen syy olla eroamatta, kun pelätään yksinjäämistä? Sen takiahan monet eroaa vasta kun uusi on jo katseltu valmiiksi.

Miehille varmaan noin. Eksä ainakin sanoi, ettei halua jäädä yksin alkoi heti metsästää uutta naista ja sellaisen löysikin hyvin pian. 

Vierailija
14/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä miehestä erotessa olin varma, etten enää halua parisuhteeseen. Ikinä en ainakaan asuisi yhdessä kenenkään kanssa.

No, parempi olla vannomatta.

Nykyisen miehen kanssa ajattelen, että parisuhde päättyy kuolemaan tai muuttuu jos toinen sairastuu vakavasti. Sen jälkeen en enää uutta edes etsi, koska tätä parempaa ei tule löytymään.

Vierailija
15/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin eroa pari vuotta. Toisaalta toivoin että suhde paranisi, joten ehkä siksi ei tullut mieleenkään, että löytyisikö uusi mies joskus.

Kävi niin, että ihastuin toiseen mieheen ja sitten tuli se eropäätös heti.

Pelkäsit yksinoloa etkä edelleenkään tiedä mitä tarvitset.

Vierailija
16/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä aina ajatellut erotessani (toki en ole ollut vuosikymmenten liitossa vielä, olen näet 35v), että "en mä yksin jää tässä elämässä" ja se on kyllä tepsinyt toistaiseksi. En tiedä miten se on sitten myöhemmin, jos ero vielä tulee nyt kun olen naimisissa.

Mutta mä luulen kuitenkin, että se oma asenne ratkaisee. Jos ajattelet että apua en löydä koskaan ketään, niin ethän sä löydäkään. Jos ajattelet, että kyllä asiat selviää ja elämä jatkuu, niin niin myös käy. Tsemppiä sulle!

Vierailija
17/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille varmaan noin. Eksä ainakin sanoi, ettei halua jäädä yksin alkoi heti metsästää uutta naista ja sellaisen löysikin hyvin pian. 

Ihan samoin sanoi minun ex-mies. Heti löytyi uusi netistä ja alkoi suhde.

Vierailija
18/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon löytäväni uuden kumppanin eron jälkeen, mutta totta kai on mahdollista, ettei löydy. Se ei estä kuitenkaan eroa, sillä mieluummin elän yksin kuin rakkaudettomassa suhteessa kumppanin kanssa, joka ei minua kunnioita eikä ole kuulemma koskaan rakastanut ja johon en kaikkien valheiden jälkeen voi yhtään luottaa. 

Vierailija
19/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä jotenkin ajattelin, että löytäisin vielä uuden kun 32-vuotiaana tulin jätetyksi. Ei ollut lapsiakaan. Mutta niin, tässä sitä olleen, nyt ikää 48 enkä ole seurustellut eikä ole ollut edes seksiä avioeron jälkeen. Enpä nyt niin kauheasti ole kyllä etsinytkään, koska viihdyn hyvin yksin, mutta jotenkin ajattelin että arjessa varmaan joku sopiva osuu kohdalle ja ihastutaan ja mennään yhteen. Nyt en enää usko niin käyvän, enkä varmaan enää sopeutuisikaan parisuhde-elämään, kun olen jo omituinen vanhapiika.

Vierailija
20/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet ovat niin vaikea laji, että kun viimein sain erottua, en ole uudelleen siihen ryhtynyt.

Nyt jo melkein 7 vuotta itsekseni ja itsenäisenä. Minulta ei puutu mitään. On lapset, ystävät ja sukulaisiakin joiden kanssa on mukava olla rajoituksetta. Tämä sopii minulle paljon paremmin.

Eikä kyllä ole ollut kysyntääkään. Ei ole ketään tarvinnut hätistellä pois.

Vaikutta että joka sälli, omasta iästä tai ulkonäöstään tai muista resursseita riippumatta hakevat max 35 vuotiasta ja alle 55 kiloista daamia.