Ajatteleeko kaikki erotessa, että tulevat löytämään joskus uuden kumppanin?
En vain itse käsitä sitä. En ole onnellinen tässä avioliitossa, mutta en osaa kuvitellakaan että joku vielä ihastuisi/rakastuisi minuun jos tästä eroaisin.
Minun päässäni se on joko tämä liitto, tai loppuelämän yksinäisyys.
:(
Kommentit (26)
Uusi puoliso oli kyllä vähiten mielessä tuolloin, enemmänkin et en koske edes tikulla enää...
Huokaisin helpotuksesta kun pääsin miehestä eroon ja päätin, etten uutta ota enää tilalle. Meni 10 vuotta onnellisena yksin, kunnes meinasin retkahtaa uuteen mieheen. Onneksi tulin järkiini ja jätin hänet nopeasti. Nyt taas tyytyväisenä yksin ja näin mennään loppuelämä.
Elämäni paras päivä oli kun jätin exäni.
En olettanut, mutta pidin ihan mahdollisena että vielä rakastun uudestaan ja löydän uuden kumppanin. Muutama vuosi eron jälkeen rakastuin, mutta se ei kantanut lyhyttä suhdetta pitemmälle. Viisi vuotta tuon lyhyen suhteen jälkeen löysin uuden parisuhteen.
Ajattelin, että minussa asuu niin suuri rakkauden voimavara, että se haluaa löytää kohteen hyvin pian kylmän pitkän liiton jälkeen. Ja halusin saada myös takaisin sen, mitä annan. Suorastaan janosin sitä, mikä minulta oli puuttunut vuosikausia. Mutta toisaalta järki mukana tarkkaan valiten seuraavaa.
Ja onnistuinkin ilman huteja. Tiesin ja luotin, että tuolla on joku minullekin ja niin olikin.
En minä ainakaan yksin jäämistä pelännyt. Tunteita exään oli, mutta minua kohdeltiin huonosti. Odotin, että suhde muuttuisi entisenlaiseksi, mitä oli ollut, mutta ex ei halunnut. Kyllä minä yritin suhteen lopussa puhua ja keksiä keinoja suhteen jatkumiselle. Ex ei halunnut mitään. Tilanteemme oli viimeisissä avioliittovuosissa se ettei nukuttu yhdessä, meillä ei ollut mitään avioelämää ja hädin tuskin puhuimme. Siksi noin, koska ex - mies näin päätti.
Olen tuo, joka lopulta erosi, kun ihastui toiseen mieheen.