Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla hyvännäköinen sisarus?

Vierailija
20.11.2022 |

Niin onko?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä olen se paremman näköinen.

Vierailija
2/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paremman näköinen kaksoissisko. On muutenkin menestyneempi. Olen kateellinen hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kukaan tekee sillä tiedolla, onko jollakin anonyymilla henkilöllä hyvännäköinen sisarus?

Vierailija
4/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme hyvännäköistä sisarusta. Olen itsekin hyvännäköinen. Haluaisitko kysyä muuta?

Vierailija
5/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mun veli on lapsesta asti ollut todella kaunis: kalpea posliini-iho, isot kirkkaansiniset silmät, tummat hiukset ja pitkät tummat silmäripset, kulmikkaat kasvot jotka teini-iässä miehistyi sellaiseen ihailtuun laatikkoleuka-malliin. Sitten olin minä: keltahiuksinen, vinosilmäinen, punanaamainen roteva tyttö jolla oli isot oravahampaat. Lapsena jo sain kuulla miten veljeä ihailtiin joka paikassa, minusta ei sanottu mitään. Joskus joku lohdutti, että joskus rumat lapset kaunistuu teini-iässä. Minä en kaunistunut, rumenin lisää erityisesti lihomalla.

Sen lisäksi että veljeni on komea, hän on älykäs ja tunnollinen. Hankki akateemisen tutkinnon ja on menestynyt alansa töissä. Hänellä on kaunis talo, kaunis vaimo, 2 lasta ja kaikki elämässä hyvin. Minä kärsin add:stä ja jätin koulut sen takia kesken ja työelämä on yhtä taistelua. Lisäksi kiusaamisen peruja pelkään ihmisiä joten mulla ei ole ystäviä ja olen 32 v. iässä neitsyt, ja varmaan loppuikäni. Tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
6/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaappa kuhan kerkiät.

Vierailija
7/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 5 hyvännäköistä sisarusta, en ole itsekään riihenseinästä reväisty.

Vierailija
8/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut sisaret on pitkiä ja hoikkia , minä lyhyt lyllerö. Mutta ainut jolla on mies ja lapset ja älykäskin olen.