Eikai whatsappissa näy, jos on lukenut viestejä avaamatta niitä?
Tiedän, tyhmä kysymys. En ole siis aukaissut appia tai viestejä, mutta olen pyyhkäissyt ylhäällä siten että olen nähnyt mitä viesti sisältää. Se ei kai voi kuittaantua lähettäjälle mitenkään?
Kommentit (4)
Whatsapissa ei taida näkyä, mutta esim. messengerissä ja discordissa olen törmännyt sellaiseen että viestin laitettuani toinen vilahtaa linjoilla mutta viesti ei merkkaannu luetuksi, eli tsekkaa sen ylösvetovalikon kautta.
Tosi monelle viestit tulee lukitulle ruudulle ja sillon ei tarvia avata koko sovellusta ja noin on ehkä viestin näynyt, mutta koska sovellusta ei ole avannut niin ei myöskään näy ett viestin olisi lukenut. Mä en ymmärrä näitä ihmisiä ketkä tolleen viestit ottaa ja mun kokemuksen nukaan ne on juuri nämä ihmiset ketkä eivät koskaan viestiehin vastaakaan.
Jos menet whatsappiin sille sivulle, missä näkyvät kaikki keskustelut, niin niissä keskusteluissa missä on lukemattomia viestejä, pitäisi olla vihreä pallura kellonajan alapuolella ihan oikeassa reunassa. Jos näin ei ole, niin sitten vastapuolelle näyttää siltä, kuin olisit lukenut viestin.