Olen 43-vuotias perheenäiti ja saan voimani black metallista
Heti kun laitan nappikuulokkeet korvilleni, black metal saa minut tuntemaan voimakkaaksi ja vahvaksi. Jos joku on ollut minua kohtaan ilkeä, voimaannun musiikista niin että tuo ilkeä ihminen kutistuu mielessäni mitättömäksi ja surkeaksi, heikoksi ihmiseksi. Ammennan voimani myös satanistisesta elämänkatsomuksesta ja synkistä metsistä, talvesta ja pimeästä. Luontoa voi verrata lähestulkoon hengelliseen kokemukseen. Olen lähtökohtaisesti ystävällinen kaikille ihmisille, mutta en pyri miellyttämään ketään. Säilytän henkisen välimatkan ihmisiin, jotta kukaan ei saa minusta yliotetta. Yksinkertaiset ja pahaa haluavat ihmiset voivat sanoa tai tehdä minulle ikäviä asioita, mutta silmissäni he ovat vain säälittäviä ja heikkoja mitättömyyksiä, joille en osaa olla edes vihainen. Vastaukseni on vain täydellinen ignooraaminen.
Black metal ja satanistien elämänkatsomus on auttanut minua selviämään ihmisten edesottamuksista 14-vuotiaasta lähtöisin.
Mistä sulle tulee voimafiilikset?
Kommentit (26)
Erinomaista.
Yst. Old-school -satanisti
Ihan kuulla! Olen itsekin satanisti, jo keski-ikään ehtinyt.
Minäkin olen, teistinen satanisti, eli uskon Saatanaan todellisena voimana. Mustat vaatteet ja muut ulkoiset tunnusmerkit jäi kauas nuoruuteen, aikuisten maailmassa on parempi, että kukaan ei tiedä minun rukoilevan Saatanaa iltaisin.
Meat Loafin Bat out of hellistä (ehdoton nr 1) ja Sabatonista. Barokkimusiikista ja Tina Guon sellosta.
N57