Itketkö sinäkin päivittäin?
Tunteellinen ja itken niin ilosta kuin surusta päivittäin eikä kaikki ymmärrä kun itken. Voi kyynel taas.
Milloin itkit viimeksi?
Kommentit (24)
Itken. Ilosta en itke, koska ilon aiheita ei elämässäni ole. Nytkin silmät turvoksissa, enkä pysty lopettamaan itkemistä.
Noin 17 vuotta sitten, kun tajusin isäni kuoleman jälkeen elämän rajallisuuden lopullisesti.
Nykyään itken. Olin 20v itkemättä kun isä, äiti ja isoveli kuoli. Itken päivittäin kun naapurin vanhus lähtee koiravanhuksensa kanssa lenkille klo 11.00. Se on niin koskettava näky jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Itken itseni uneen joka yö kun ajattelenkin trasnujen ja saamelaisten kohtaloa tässä kylmässä maailmassa
Minä taasen itken sitä, ettei ohisalolaisilla ollut enempää rahaa siellä ilmastokokouksessa annettavaksi egyptiläisille.
Minua ei helposti itketä. Itkin päivittäin pitkään, kuukausien ajan, kun poikani kuoli, mutta sitä lukuunottamatta itken todella harvoin. Ehkä keskimäärin pari kertaa vuodessa, enkä joka vuosi. En tiedä enkö ole tunteellinen, vai eikö tunteet vain pääse niin pintaan.
Itkin 33 vuotta sitten viimeksi.
T: Mies
Olen tunteellinen ja ylpeä siitä. Itkin viimeksi aamulla.
Normaalisti en, mutta nykyään joo.
Mieli tekisi, mutta kyyneleet ovat tainneet ehtyä jo kauan sitten. Nytkin miesystävä suuttui turhasta, rupesi mököttämään ja häippäsi, taitaa taas ruveta haukkumaan takaisin tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
osaatko rakastaa?
En päivittäin, mutta viikoittain.
Taisin itkeä viimeksi äidin hautajaisissa vuonna 2005.
Vierailija kirjoitti:
En päivittäin, mutta viikoittain.
Mitä ihmettä itket viikottain?
Vierailija kirjoitti:
Lähes joka päivä, myös tänään
Mitä tarkalleen itkit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes joka päivä, myös tänään
Mitä tarkalleen itkit?
Mun tyttö kuoli puoli vuotta sitten.
Ainahan sitä on vähän itkuinen olo,terapiaan siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osaatko rakastaa?
Mitä tekemistä näillä kahdella asialla on toistensa kanssa? Jos ei ole aihetta itkuun, ei se estä rakastamista.
Itken itseni uneen joka yö kun ajattelenkin trasnujen ja saamelaisten kohtaloa tässä kylmässä maailmassa