Koronan jälkitautina poskiontelon tulehdus, onko jollain ollut?
Koronatesti oli positiivinen 2 vko sitten lauantaina ja edelleen on sellainen voimaton olo päivisin, otan Buranaa töihin päästäkseni jne. Nyt on alkanut tuntua vähän paineentuntua tuolla nenän takana, silmien alla. Voisiko olla poskiontelon tulehdus, en ole koskaan sairastanut sellaista?
Kommentit (9)
Vähän off topic, mutta kerron silti:
Minä vein lapsen lääkäriin kauhean kurkkukivun vuoksi. Lääkäri sanoi, että kurkku on täysin puhdas, eikä ole kuullut, että koronassa oisi angiinaa jälkitautina. Ymmärsin; ettei koronassa oikein ole jälkitauteja.
Mulla alkoi paska lentämään koronassa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän off topic, mutta kerron silti:
Minä vein lapsen lääkäriin kauhean kurkkukivun vuoksi. Lääkäri sanoi, että kurkku on täysin puhdas, eikä ole kuullut, että koronassa oisi angiinaa jälkitautina. Ymmärsin; ettei koronassa oikein ole jälkitauteja.
Ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Jälkitauti voi iskeä aivan kuten minkä tahansa muunkin virusinfektion jälkeen.
Kotonaan liittyy poskiontelon tulehdus ilman märkäeritettä. Antibiootti ei auta koska viruksen aiheuttama ärsytystila.
Vierailija kirjoitti:
Kotonaan liittyy poskiontelon tulehdus ilman märkäeritettä. Antibiootti ei auta koska viruksen aiheuttama ärsytystila.
Tämä on ehkä järkevin selitys kun mitään ei oikein ole tullut ulospäin. ap
ErittäIn tavallista kaikkien hengitystieinfektioiden jälkeen.
Hoitaja ultraa ja lääkäri kirjoittaa antibiootin.
On ollut. Lisäksi tulehtui hampaat.
Tiedän ihmisen, jolle tuli koronan jälkitautina. Lääkäriin mars!