Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnellinen kotipaikkakunnallasi?

Vierailija
20.11.2022 |

Minusta on jo pitkään tuntunut siltä, että elämä valuu vain hukkaan täällä. Minulla on työpaikka jota saan tehdä täysin etänä eli periaatteessa voisin muuttaa vaikka heti muualle, asun vuokralla, ei miestä eikä lapsia, olen merkonomi eikä kunnon korkeakoulutusta. Se, että minulla ei ole unelma ammattia, niin se harmittaa. Tuntuu, että elämä valuu vain hukkaan ja pyörii samaa ympyrää. Vaikea kuvitella, että pitäisi 10 vuotta elää samanlailla, eikä voisi kehittää itseä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Asuin töiden takia kaupungissa parisenkymmentä vuotta ja vuosi vuodelta olo alkoi olemaan liian kansainvälinen ihmisten suhteen, muutin takaisin synnyinseudulle pieneen kylään ja olen onnellinen<3

Vierailija
2/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Muutimme n. 15 vuotta sitten maaseudulle, paikkakunnalle, johon kummallakaan ei ollut mitään siteitä. Viihdyn täällä todella hyvin. Tykkään maaseudun rauhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin ja tulen pian olemaan onnellinen jälleen Helsingissä. 

Vierailija
4/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen, muutin korona vuonna 2020 pois kulttuurien "sulatus uunista" Helsingistä pois. Ei sulaneet kulttuurin vaan kuonaa jäi niin paljon jäljelle että normaali ihminen ei tuolla enää tuntenut oloaan turvalliseksi. Otin 380km etäisyyttä ja nyt on asiat hyvin. Sama työpaikka edelleen ja etänämteen 95% eli muutaman päivän kuussa käyn lähikaupungin toimipisteellä.

5/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutetaan pienemmälle paikkakunnalle. On järkyttävät koulut täällä. Jenginuoret riehuu ja tekee väkivaltaa koulussa. Opettajat ei pysty tekemään yhtään mitään koska räsismi.

Vierailija
6/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kolmannen kerran jouduin Vantaalla vuoden sisään narkkien/muualta tulleiden nuorten aiheuttaman väkivallan uhan alaiseksi päätin muuttaa maalle omakotitaloon.

Asuin viimeiset 20v pk seudulla ja siitä on tullut nykyään ihan slummi ja koko maailman sosiaalitoimisto.

Ihan paras päätös muuttaa pois.

N37

Vierailija
7/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä viihdynkö täällä rannikolla. Ehkä sitä jonnekin pieksämäelle muuttaa möllöttämään. Täällä rannikolla on kaikki ulospäin siistimpää ja fiksumpaa. Ollaan vähän olevinaan enemmän, mutta Savossa asuessa oli elämässä muutakin sisältöä kuin raha. Täällä kun ulos ovesta menee niin kaikki maksaa. Naurettavin kyhäelmä on tuo paikallinen taukopaikka vai mikälie laavu se on olevinaan. kun se on kyhätty moottorien viereen. että sinne sitten patikoit kuuntelemaan kun rekat suhahtaa ohi parin sekunnin välein. Ei nämä taida edes ymmärtää mitään luonnon ja hiljaisuuden päälle.

Vierailija
8/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin vuonna 2013 New Elthamiin Lontoon esikaupunkialueelle. Olen viihtynyt ja sanoisin olevani onnellinen täällä.

Vierailija
9/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betydligt nöjdare är man där man nu bor än någonsin tidigare. Livet känns normalt med normala värderingar, till skillnad från tiden i Finland.

Vierailija
10/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Asun suht isossa kaupungissa, kuitenkin löysimme mökin n 100 km päästä. Voi nauttia kaupungin kulttuurista ja palveluista kun haluaa, pääsee helposti järven ääreen keskelle luontoa. Etätyöt mahdollistavat paikan vaihdon helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi