Mitä ajatellen tai katsoen runkkasit viimeksi?
Mitä ajattelit jos käytit pelkkää mielikuvitusta tai mitä materiaalia käytit kiihokkeena?
Kommentit (9)
Vaimon tänään tullessa salilta ja hänen suihkuun mennessä runkkasin hänen pepulle kunnon lastin.
Pyysin häntä kylppärissä hieman pyllistelemään ja hän sitten riisui kiusoitellen leggingsinsä ja keikutteli piukkaa peppuaan minulle. Muutama minuutti ja stringi peppu oli spermattu.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon tänään tullessa salilta ja hänen suihkuun mennessä runkkasin hänen pepulle kunnon lastin.
Pyysin häntä kylppärissä hieman pyllistelemään ja hän sitten riisui kiusoitellen leggingsinsä ja keikutteli piukkaa peppuaan minulle. Muutama minuutti ja stringi peppu oli spermattu.
Yes! hienoa....täytyypä pyytää oma vaimo samaan juttuun tänään, kiihottava ajatus.
Kuvittelin eilen runkatessani, että olen vaimoni kanssa hotellissa, jossa tapaamme sattumalta vieraan miehen ja veimme tämän miehen huoneeseemme. Nussimme hänen kanssaan vaimoani joka suunnasta ja lopulta niin, että ensin vieras laskee spermat vaimoon ja minä pääsen sen jälkeen liukkaille.
Vaimo menee pesulle, ja sillä aikaa vieras, jonka seisokki ei osoita laantumisen merkkejä, alkaa panemaan minua pyllyyn. Vaimo tulee suihkusta ja yllättyy totaalisesti nähdessään touhumme ja alkaa sormettamaan itseään, saadakseen orkun samalla kun vieras laukeaa minun sisään. Vaimo käy aivan kuumana edelleen ja pyytää molempia panemaan häntä uudestaan.
Laukesin eilen siinä kohtaa kun vaimo tulee suihkusta...
Viimeksi livechat:ssa aikuisen naisen kanssa todella tuhmia fantasioiden.
Saattoi toki olla naiseksi tekeytynyt mieskin Mistä näistä tietää... :D
Meiju Suvaksen mahtavia rintoja. On muuten melkoisesti volyymia niissä, upeat muodot. Pyöreät ja pehmeät.
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä! Onko työllistymisen kanssa ongelmia ja puuttuuko sulta järkeviä harrastuksia?
Onko vauvapalstalla roikkuminen sinulle sitten työ vai harrastus, kun olet täällä sunnuntaina?
..tapettia. joskus innostun katosta. myös ikkunasta tuijotteluun innostuu kun sille päälle satun.
Hanki elämä! Onko työllistymisen kanssa ongelmia ja puuttuuko sulta järkeviä harrastuksia?