Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano joku asia minkä takia sinusta ei voi pitää ?

Vierailija
20.11.2022 |

Tai joku asia joka heikentää pidettävyyttäsi.
Ehkä joku ulkonäköön liittyvä? Luonteeseen liittyvä ? Asemaasi tai elämän tilanteeseesi liittyvä? Perintötekijöihin liittyvä? Mielenterveyteen liittyvä?

Sano joku pieni asia.

Minä sanon, että mulla on monta ulkonäköön liittyvää asiaa. Sanon vaikka että minusta pidetään vähemmän koska mulla on ruma nenä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsis. Tuo on ihan omaa kuvitelmaa että ihmisestä pidettäisiin vähemmän hänen NENÄNSÄ takia. Sen sijaan oma epävarmuus vaikka nyt sen nenän suhteen voi aiheuttaa jotain sen suuntaista. Syy ei siis ole nenä (tms) vaan se häpeile. Kanna nenäsi ylpeydellä ja sinusta pidetään enemmän!

Vierailija
22/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tule mitään mieleen. Toiset tykkää enemmän ja toiset vähemmän, sama se on kaikilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäitinä eikä minulla ole enää alle kouluikäisiä lapsia, nuorinkin jo 9v.

Vierailija
24/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön

Vierailija
25/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja vakava ilme. Olen monen mielestä vaikeasti lähestyttävä ja pelottava.

Vierailija
26/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapaksu vartalo, vaikka olen hoikka. Ei siis vyötäröä eikä peppua.

Vierailija
27/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat eivät pidä minusta ujouteni ja tylsien harrastusten takia.

Vierailija
28/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoruudesta ei pidetä vaikka on vain surudessa rakentavassa muodossa puhuva. Esim. Joku haukuu ,minulle jotain henkilöä .Haastaan hänet vasta kysymyksellä: Miksi aina puhut pahaa hänestä hänen selkänsä takana?  Kun hän aina sinusta puhuu vain hyvää!Kanatta muidenkin kysealaista ja hasta ihmiset jotka elää pahan suopeudella , toisten nokittamisella selän takana..

Vierailija
29/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus.

Vierailija
30/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin toisen ihmisen näkökulmasta ylimielisyyteni, jota pyrin toki aina peittämään, mutta en täysin pysty, on rasittava piirre. 

Vierailija
31/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen imenyt hevosen penistä

Vierailija
32/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suuret, pyöreät ja vähän ulkonevat silmät. Kun katselen kiinnostuneena puhekumppania, näytän erityisen hirveältä. Ihan kuin olisin hullun kiinnostunut hänen asioistaan. Se ei tunnu mukavalta.

Tämä oli jotenkin hauskasti kirjoitettu. Naurattaa :D Olet hauska.

Vierailija
33/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan töissä paljon eri asioita

Vierailija
34/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen supliikki ja mukava vain jos hyödyn jotenkin toisesta. Ihmisillä on minulle välinearvo. Minussa ei käytännössä ole lainkaan diipimpiä leveleitä. Raha ja status ovat kaikki kaikessa.

Vierailija
35/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syrjäytynyt😄

Vierailija
36/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt mies. Täällä olen saanut sen käsityksen, että olisi parempi olla olematta ollenkaan.

Vierailija
37/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen stereotypinen lapsivihaaja vela, joten valtaosa ihmisistä ei hyväksy mielipidettäni lapsista tai lisääntymisestä. Enkä minä heidän.

Vierailija
38/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään etäiseksi monille. Jos esim. töissä aloittaa joku uusi, en ota käytännössä mitään kontaktia häneen, ellei hän itse ala hieromaan tuttavuutta.

En tiedä mikä luonnevika mahtaa olla, tulen siis ihan hyvin toimeen ihmisten kanssa, mutta jotenkin tuollainen "tutustuminen" ei vaan tunnu luontevalta, jos sen pitäisi lähteä minulta.

Kuulostaa jotenkin tosi itsekeskeiseltä mutta vakuutan että sitä en ole.

Vierailija
39/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen älykkyys ja koulutus naiseksi. Kaksoisdosentuuri ei ole käyttistä deittimarkkinoilla.

Vierailija
40/40 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa jutella ihmisten kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän