Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ensimmäinen orgasmisi ja miten?

Vierailija
20.11.2022 |

Itse nainen ja 9 vuotiaana. Löysin salaa vanhoja seksinovelleja. Tyynyä vasten itseäni painelin. Siitä se säännöllinen masturbointi lähti.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään ihmetellyt, että mitä se käteenvetäminen oikein on, kun se on halveksuttavinta, mitä mies voi tehdä, mutta kaikki kundit silti koko ajan puhui siitä. Sivukommenttina: olipas 80-luvun alkupuoli vielä todella tunkkaista aikaa. Voi luoja.

Anyway, sitten yksi ilta peiton alla noin 11-vuotiaana ajattelin kokeilla sitä. Puuhastelin siinä ymmärtämättä mitä oikein pitäisi tehdä, kun vehje yhtäkkiä paisui ja pakkautui ihan täyteen verta. Olin kauhuissani: nyt se meni rikki! Tuli iso sotku, ja seuraavana päivänä kokeilin uudelleen.

Vierailija
22/39 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 vuotias miehen alku -78 kun olimme muka pari 16v tytön kanssa. Olin nähnyt faijan seksilehdissä kuvia suihin otosta ja tätä tytölle  ehdotinkin. Sitten kesäisenä iltana menimme syrjäisille hiekkakuopille uimaan fillareilla ja uinnin jälkeen tyttö sanoi että nyt hän ottaa sulta suihin. Menin selälle vilttimme päälle ja hän alkoi liikuttaa esinahkaa edes takaisin. vapisin suorastaan kun tyttö tuli jalkojeni väliin perse pystyssä kontille ja imaisi kullini suuhun. Hän imi ja lipoi terskani herkkää alareunan poimua ja ei aikaakaan kun tunsin että nyt tapahtuu jotain mitä ei ole ennen tahtunut. Jännitin selkäni kaarelle ja sperma purkautui tytön suuhun voimalla hän yski ja kakoi ja spermaa valui pitkin leukaa. Menimme udelleen uimaaan huuhtomaan spermat. Tätä kyseistä tyttö tapailin aina 17 vuotiaaksi asti panimme ja harrastimme suuseksiä useasti viikossa. Käytännössä hän opetti mulle kaiken seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
24/39 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 1978. Muistan tarkasti siksi, kun muutimme Jyväskylän maalaiskunnan puolelta Jyväskylän kaupungin keskustaan. Sain tiheästi kansoitetulla alueella nopeasti uusia kavereita. Koulun kesäloman aikana yksi näistä uusista tuttavuuksista kutsui minut ja erään toisen pojan kotiinsa viereiseen kortteliin. Pojan vanhemmat olivat töissä. Puuhailimme yhtä sun toista kunnes "isäntä" vei meidät vanhempiensa makuuhuoneeseen. Kaapista hän otti esille rasian, joka oli täynnä valokuvia. Tuohon aikaan ns. Polaroid-kamerat olivat suosiossa, koska niillä otetut kuvat saattoi tulostaa kamerasta saman tien. Kuvat syöpyivät tajuntaani ikuisesti! Niissä oli alastomia aikuisia, jotka kiemurtelivat erilaisissa asennoissa kiinni toisissaan. Kaverini isä ja äiti esiintyivät kuvissa. Erityisesti yksi kuvista oli ylitse muiden: iso miehen elin jökötti naisen rinnoilla, joiden päälle oli roiskunut jotain valkoista kastiketta. Nainen piti kalua kädessään. Katselin kuvia silmät tapilla huumaantuneena. Samana iltana omassa huoneessani vuoteeseen mentyäni leikin näkemääni uudestaan. Kuvittelin naisen käden koskettavan itseäni. Jäykistyin, missä ei sinänsä mitään uutta ollut, mutta tällä kertaa jatkoin puristelua ja liikuttelua pidemmälle kuin koskaan aikaisemmin. Kalua kuumotti ennenkokemattomasti ja olo tuntui selittämättömän hyvälle. Yhtäkkiä sain elämäni ensimmäisen siemensyöksyn! Järkytyin kun lakana ja kylki olivat aivan märät.

Vierailija
25/39 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme näitä alapeukuttaa?? Todella ihania tarinoita. Onko se joku jonka mielestä masturbointi on syntiä?

Täällä riehuu joku prevo häirikkömamma taas poistelemassa muiden synnillisiä kommentteja, kun se saa sen pillun kostumaan ja se tuntee tekevänsä yljälleen Jeesukselle mieliksi. 

Vierailija
26/39 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 11v. Yöllä oli tullut spermat housuun. Siinä sitten ihmettelemään.mitä tämä on. Sit keksin et jos pippeliä koskettaa, niin se kovenee. Ja kun vetelee, niin sit ruiskii. Siitä se alkoi. Nyt jo 60v.

Että sinä uskottelet kosketelleesi pippeliä ensimmäisen kerran vasta 11-vuotiaana ja että tämä oli myös ensimmäinen kerta kun huomasit sen kovettuvan?

Joo-o.

Vierailija
27/39 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v samalta kadulta 3-vuotta vanhempi poika sanoi miten tehdä. Kohta tulee 50-vuotta täyteen.

Vierailija
28/39 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko ollu 11v minä toinen poika ja kaksi tyttöä leikittiin usein pimeässä meidän talon kerhohuoneella jotain tämmöisiä panoleikkejä. Ihan vaatteet päällä siis, mutta muka naitiin eri asennoista. No munahan tietysti seisoi aina ja yhtenä kertana sen hankaaminen verkkarit jalassa tyttö vasten aiheutti upean tunteen.

Siitä lähti runkkaaminen itsellä vauhtiin. Ja tätä kuivapanoleikkiä harrastaessa minä sain jatkossa joka kerta, kun osasin oikein hieroa kaluani häntä vasten.

Ettekö koskaan kokeilleet tyttöjen kanssa yhdessä?

Me tutkimme tuossa iässä toistemme värkkejä yhdessä ja se aiheutti tietysti halun kokeilla yhdyntää josta olimme lukeneet ja elokuvissa nähneet hienovaraisesti esitettävän.

Ensimmäinen kerta onnistui helposti ja meitä molempia ilahduttaneella tavalla ja siitä tuli meille tapa, kunnes äiti sitten kerran meidät yllätti.

Vierailija
29/39 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotiaana. Pelästyin sitä, kun pillu alkoi kostua. 

Vierailija
30/39 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nuorena. Niin nuorena etten edes muista tarkkaa ikää. 

Alkuaikoina hinkkasi itseäni peittomyttyyn ja orgasmit oli herkillä. Vasta myöhemmin löysin sormetuksen ilot ja aloin myös lukemaan kiihottavia tarinoita.

Vierailija
31/39 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/39 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5-vuotiaana ensimmäisen kerran runkkasin, kun naapurin vanhempi poika sanoi miten tehdä.

Vierailija
33/39 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-kesäisenä kaverin kanssa mökillä. Kaverin isoveli näytti käsityölehtiä ja antoi ihan demoesityksen siitä, miten niitä käytetään... Itse en uskaltanut tehdä mitään, katselin vaan posket punaisena toimitusta. Yksin kokeilin muutaman kerran ilman orgasmia, se tuli parin viikon kuluttua kun leikin kotona kylppärissä käsirasvan kera. En ollut tajunnut käyttää liukasteena (kaveri ja kaverin veli vetivät kuivana), mutta halusin imitoida sitä, miltä siemenneste näyttää kalun nokassa. Lehdissä olevilta miehiltä sitä tuli samoin kuin kaverin veljeltä, joka tuolloin vaikutti olevan todella cool kun karvat ja kaikki.

Tepastelin peilin edessä leikkien, että valkoinen käsirasva on spermaa. Huomasin, että tämähän tuntuu höpöltä ja keksin laittaa rasvaisen käden nyrkkiin leikkien, että se on pillu. Siinä tuli sitten ensimmäinen (kuiva) orgasmi koettua. Ja kuten tuossa vaiheessa yleensä käy, tuohon aktiviteettiin jää koukkuun.

Vierailija
34/39 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pillua hieronut vaatteiden päältä alle kouluikäisenä ja ekan orgasmin sain joskus ekalla tai tokalla. Huomasin pillun kostuvan kun tuntuu hyvältä ja sormet hakeutui klitorikselle. Liukas klitoris pyöri makeasti sormien alla ja vavahtelin orgasmin tahtiin joka ilta tuon jälkeen. Vain parisuhteet on haitannut pillun hierontaa. Hieroin pillua synnärilläkin.

N43

Vierailija
35/39 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ekalla tai tokalla luokalla alakoulussa aloin leikkimään itseni kanssa säännöllisemmin ja mitä enemmän leikin niin sitä helpommin alkoi tulla myös erektioita. Aika pian aloin tekemään sitä joka päivä ja siinä vaiheessa kyse oli jo puhtaan seksuaalisesta toiminnasta, jolla tavoiteltiin orgasmia (josta olin jo kuullut puhuttavan).

Kun täytin kahdeksan niin en ollut vielä onnistunut laukeamaan vaikka harjoittelin joka iltapäivä vanhempien ollessa vielä töissä. Lopulta jäin sitten puuhista veljelleni kiinni ja tämä ilomielin opetti tarvittavan tekniikan, jolla pippelin sai nytkähtelemään.

Vielä tänäkin päivänä olen kiitollinen broidille, joka auttoi miestä mäessä. Orgasmit tuossa iässä olivat aivan järjettömän kovia ja usein käytännöllisesti meni jalat alta kun muna ryhtyi heilumaan. Ne jotka aloittivat puuhat vasta murkkuiässä menettivät aika paljon sekä määrässä että laadussa. 

Vierailija
36/39 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt kun asiaa yrittää muistella niin tajusin että en pysty sanomaan edes vuoden tarkkuudella.

9-vuotiaana muutettiin uuteen asuntoon ja silloin osasin runkata kuivan orgasmin mutta jo 6-vuotiaana tiesin miten pippeliä piti hieroa että se tuntui valtavan hyvältä joten jossain tuossa välissä se tapahtui.

Ensimmäisen siemensyöksyn kyllä muistan ja se tapahtui vasta 12-vuotiaana.

Vierailija
37/39 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, miten 16-vuotias sisareni hieroi minulle ensimmäisen siemensyöksyn 12-vuotiaana härnäyksen jälkeen ja ihan tutkimusmielessä sanoen, että olen jo varmaankin valmis.

Minullahan seisoi täyttä häkää tietenkin, mutta sisareni näytti miten esinahkan voi vetää taakse mikä oli minulle uutta. Kun hän sitten veti esinahkani taas terskan päälle ja uudelleen taakse vain muutaman kerran minua alkoi ikäänkuin kusettaa kovasti ja tuntui siltä että pissa tulee väkisin, tämä voimakas tuntemus vaihtui lämpimään, vapautuneeseen antaa-mennä-tunteeseen ja yllätyksekseni spermani alkoi yhtäkkiä ryöpsähdellä olohuoneen sohvalle, mistä molemmat kovasti säikähdimme.

Saimme onneksi sohvan puhdistettua ennen kuin vanhempamme tulivat kotiin. Tuosta alkoi minulla uusi, jokapäiväinen harrastus, jossa sisarenikin avusti usein.

Vierailija
38/39 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin moderaattori sai ekan orkun? 

Vai osaatko vieläkään? 

Vierailija
39/39 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin moderaattori sai ekan orkun? 

Vai osaatko vieläkään? 

Moderaattori taitaa saada orkun joka kerran poistaessaan kommentin ja poistaessaan ketjun se saa niitä sarjana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi