Minkä ikäisenä ensimmäinen orgasmisi ja miten?
Itse nainen ja 9 vuotiaana. Löysin salaa vanhoja seksinovelleja. Tyynyä vasten itseäni painelin. Siitä se säännöllinen masturbointi lähti.
Kommentit (24)
Olin 14 vuotias miehen alku -78 kun olimme muka pari 16v tytön kanssa. Olin nähnyt faijan seksilehdissä kuvia suihin otosta ja tätä tytölle ehdotinkin. Sitten kesäisenä iltana menimme syrjäisille hiekkakuopille uimaan fillareilla ja uinnin jälkeen tyttö sanoi että nyt hän ottaa sulta suihin. Menin selälle vilttimme päälle ja hän alkoi liikuttaa esinahkaa edes takaisin. vapisin suorastaan kun tyttö tuli jalkojeni väliin perse pystyssä kontille ja imaisi kullini suuhun. Hän imi ja lipoi terskani herkkää alareunan poimua ja ei aikaakaan kun tunsin että nyt tapahtuu jotain mitä ei ole ennen tahtunut. Jännitin selkäni kaarelle ja sperma purkautui tytön suuhun voimalla hän yski ja kakoi ja spermaa valui pitkin leukaa. Menimme udelleen uimaaan huuhtomaan spermat. Tätä kyseistä tyttö tapailin aina 17 vuotiaaksi asti panimme ja harrastimme suuseksiä useasti viikossa. Käytännössä hän opetti mulle kaiken seksistä.
Kesällä 1978. Muistan tarkasti siksi, kun muutimme Jyväskylän maalaiskunnan puolelta Jyväskylän kaupungin keskustaan. Sain tiheästi kansoitetulla alueella nopeasti uusia kavereita. Koulun kesäloman aikana yksi näistä uusista tuttavuuksista kutsui minut ja erään toisen pojan kotiinsa viereiseen kortteliin. Pojan vanhemmat olivat töissä. Puuhailimme yhtä sun toista kunnes "isäntä" vei meidät vanhempiensa makuuhuoneeseen. Kaapista hän otti esille rasian, joka oli täynnä valokuvia. Tuohon aikaan ns. Polaroid-kamerat olivat suosiossa, koska niillä otetut kuvat saattoi tulostaa kamerasta saman tien. Kuvat syöpyivät tajuntaani ikuisesti! Niissä oli alastomia aikuisia, jotka kiemurtelivat erilaisissa asennoissa kiinni toisissaan. Kaverini isä ja äiti esiintyivät kuvissa. Erityisesti yksi kuvista oli ylitse muiden: iso miehen elin jökötti naisen rinnoilla, joiden päälle oli roiskunut jotain valkoista kastiketta. Nainen piti kalua kädessään. Katselin kuvia silmät tapilla huumaantuneena. Samana iltana omassa huoneessani vuoteeseen mentyäni leikin näkemääni uudestaan. Kuvittelin naisen käden koskettavan itseäni. Jäykistyin, missä ei sinänsä mitään uutta ollut, mutta tällä kertaa jatkoin puristelua ja liikuttelua pidemmälle kuin koskaan aikaisemmin. Kalua kuumotti ennenkokemattomasti ja olo tuntui selittämättömän hyvälle. Yhtäkkiä sain elämäni ensimmäisen siemensyöksyn! Järkytyin kun lakana ja kylki olivat aivan märät.
Olin pitkään ihmetellyt, että mitä se käteenvetäminen oikein on, kun se on halveksuttavinta, mitä mies voi tehdä, mutta kaikki kundit silti koko ajan puhui siitä. Sivukommenttina: olipas 80-luvun alkupuoli vielä todella tunkkaista aikaa. Voi luoja.
Anyway, sitten yksi ilta peiton alla noin 11-vuotiaana ajattelin kokeilla sitä. Puuhastelin siinä ymmärtämättä mitä oikein pitäisi tehdä, kun vehje yhtäkkiä paisui ja pakkautui ihan täyteen verta. Olin kauhuissani: nyt se meni rikki! Tuli iso sotku, ja seuraavana päivänä kokeilin uudelleen.