Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet aina poikkeuksetta(!) ottavat yhteyttä uudestaan vaikka sovimme ettei juttu jatku enää?

Vierailija
30.03.2024 |

Ainakin 90%:esti käy niin. 

Oli sitten kyse parisuhteesta tai tapailusta/tutustumisvaiheessa. Tulee ero tai sitten vain totean, että ei tämä tule meidän kohdalla jatkumaan syystä x ja ystävällisesti toivotan hyvät jatkot. Yleensä jo ennen kuin ehdin toivottamaan hyviä jatkoja niin mies poistaa kontaktit, mahdollisesti jopa estää yhteystiedoista ja katoaa. 

No ei siinä mitään. Kuitenkin lähes poikkeuksetta mies ottaa taas oma-alotteisesti kontaktia ja kyselee kuulumisia, haluaa jutun jatkuvan. 

Mistä se johtuu? Nyt kävi taas näin. Sisimmissäni arvasin ettei mene kauaa niin on taas yhteydessä ja niin kävi. 

Aika raastavaa, ei haluaisi olla loukkaava mutta en oikein ymmärrä mitä tuolla haetaan? Exät jopa uudessa suhteessa voi ottaa yhteyttä, jos ei kokeilisi että lämpeisinkö niin sitten haukkuakseen edes. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun viimeksi ihan tässä lähiaikoina otti yhteyttä exä josta olen eronnut v. 2005...

Vierailija
2/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on saaneet sulta ihailua aikaisemmin ja on taas sen tarpeessa. Tai jollain tapaa heistä tuntuu pahalta, mutta eivät osaa tehdä asialle mitään. Joten ajattelevat, että joko voisit ihastella heitä, jolloin heille tulisi parempi olo. Tai sitten voivat haukkua sinua, jolloin heille tulee parempi olo, koska ainakin joku on huonompi kuin he itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu mielessä.

Vierailija
4/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet tykkäämme teistä naisista.

Vierailija
5/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu mielessä.

No esimerkiksi tuolle viimeisimmälle en ole antanut kertaakaan ja välimatkamme vuoksi hänen olisi paljon helpompaa sekä nopeampaa saada seksiä muualta. -ap

Vierailija
7/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy aina niin, että saan ensin pakit ja sitten 10 vuotta myöhemmin sama pakit antanut mies yrittää alkaa lämmitellä. Ihan jumalattoman ärsyttävää kun tarpeeksi monta kertaa toistuu. Tekisi mieli sanoa, että "olet 10 vuotta myöhässä".

Vierailija
8/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu mielessä.

Kun siltä on saanut aikaisemmin niin voi saada uudestaan. 

Vierailija
9/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla tuntuu olevan aika vilkas seuraelämä, kun käytät määritelmää 90 prosenttia miehistä[si]. Mutta toivotaan, että ne loput 10 prosenttia ovat olleet fiksumpia.

Vierailija
10/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävytöntä kysellä kuulumisia tutulta ihmiseltä.

Minä pidin etäisyyden naiseen, joka sanoi ettei halua olla tekemisissä kanssani. Eipä mennyt puoltakaan vuotta, niin tuli kysymään voidaanko jutella.Tapailtiin jonkin aikaa. Sitten hän halusi taas lopettaa jutun.

Ja taas kohdatessamme, kyseli kuulumisia. Osaa ne naisetkin.

Ei vaan, ihan kiva, ettei leiki jääkuningatarta, kaikkea hyvää hänelle vaan.

Vierailija
11/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla tuntuu olevan aika vilkas seuraelämä, kun käytät määritelmää 90 prosenttia miehistä[si]. Mutta toivotaan, että ne loput 10 prosenttia ovat olleet fiksumpia.

No ei oikeastaan ole ollut parisuhteita montaa mutta tapaillut olen useamman kanssa. Enkä ole siis hakenut mitään yhden illan juttuja. Ap

Vierailija
12/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minulle ikinä tapahdu noin :(

Vierailija
13/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat todella huonoja kommunikoimaan. kukaan nainen ei kykene asiallisesti puhumaan mistään tärkeästä asiasta.

turhanpäiväistä hölötystä tulee taukoamatta, mutta kun pitäisi puhua jostain, esim erosta, niin sitten tulee jotain epämääräistä vihjailua tai toisena vaihtoehtona jotain todella loukkaavaa haukkumista ja riidanhaastamista.

mihinkään rehelliseen ja asialliseen asioiden selvittelyyn naisten kommunikaatiokyvyt eivät riitä.

Vierailija
14/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joskus saanut sinulta huomiota ja nyt on sellainen hetki että jostain muualta ei ole saanut joten hakee sitä huomiota sinulta.

Huomio voi olla seksiä, mutta myös muuta huomiota, laitoitko hänelle ruokaa, voiko sinua hyödyntää. Katsotko häntä annatko jakamattoman huomiosi. Se on niille voimaa eikä halua luopua saavuttamastaan edusta. Kyse voi olla myös vallankäytöstä.

Vaikkei olisi psykopaatti, joillakin on tarve tulla nähdyksi ja kuulluksi. Siis kaikilla on tavallaan mutta jos on terve saa sitä normaalisti. Joillakin voi olla tarve heitellä ankkureita ja tehdä bondauksia. Sitoa itsensä vaikka väkisin. 

Vierailija
15/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin saamisessa on kova työ ja joskus on pidempi kuiva kausi. Silloin on helpompi lämmitellä eksiä tai muuten valmiiksi tuttuja säälieksäseksiin.

Vierailija
16/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eti youtubesta videoita m-ens lo-nely.

ettisin ite muttaku sitte youtube luulee että mulla on yksinäisyys ongelma ja algoritmi alkaa mainostaa mulle jotain itse-mrha palveluita =DDD