Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä päiväkodin opettajia tai hoitajia?

Vierailija
23.08.2008 |

Kuka voi ihan rehellisesti sanoa viihtyvänsä työssään? Minulla on pitkään alalla olleena se tuntuma, että päiväkoti työ on nykyään niin raskasta, että kukaan ei siitä enää tykkää. Henkilökunta sinnittelee päivästä toiseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdn ja nautin vaikka raskasta onkin. En varmaan viihtyisi jos ei olisi näitä haasteita riittävästi. Tosin mulla ei vielä työvuosiakaan ole kuin kourallinen=)

Vierailija
2/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö ainoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn puitteet (määrärahat, suhdeluvut, ylemmältä taholta tulevat vaatimukset kaiken maailman kirjallisista laaturaporteista) ja arvostus (vanhempien ja muiden taholta) sekä palkkaus saavat miettimään alan vaihtoa.

Erityislastentarhanopettaja

Vierailija
4/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämellä voin sanoa, että en usko jaksavani samaa työtä vielä 10 vuoden päästä.

Vierailija
5/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ryhmän aikuisilla ei kemiat kohtaa, työ on HIRVEÄÄ ihan senkin takia, että niiden tätien kanssa joutuu olemaan KOKO AJAN. Mitään et voi päättää itse vaan koko ajan joutuu työskentelemään yhdessä. Jos taas työkaverit mahtavia, työ on ihanan leppoista ja mukavaa ja uskaltaa sanoa omankin mielipiteensä.

Vierailija
6/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mahdollista ihan pian opiskella mitään muutakaan.

Elämä aika paskaa kun kuitenkin joka päivä raahauduttava töihin.

Vierailija
7/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan vaihto edessä... tiedän kyllä joitakin, jotka viihtyvät ihan oikeesti vuodesta toiseen, mutta vähiin ovat käyneet...

Vierailija
8/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lapsia, mutta kieltämättä välillä olen väsynyt. Kirjalliset tehtävät vievät voimia muun työn päälle. Paljon riippuu myös omasta tiimistä. Hyvällä tiimillä jaksaa vaikeinakin aikoina. Aika moni puhuu alan vaihdosta omassa työpaikassani.