Päivätyön lisäksi joku sivutyö, mitä suosittelet?
Haluaisin alkaa tekemään jotain sivutyötä viikonloppuisin, koska lisäraha kiinnostaisi.
Olen miettinyt että ainakin kauppaan tai siivoamaan pääsisi varmaan ilman koulutustakin.
Onko sinulla jokin sivutyö, päätyösi ohella?
Mikä?
Kommentit (9)
Tää nyt ei oo varsinainen sivutyö, mutta pyrin ostamaan tavaroita halvalla ja myymään kalliimmalla.
Esim. Eilen myin viime kesänäni ostamat 100 euron talvikengät 80 eurolla.
Maksoin siis noista kengistä tokmannilla 7€ poistomyynnissä kun oikea hinta 100€
Teen omalle työnantajalle ylitöitä satunnaisesti lauantaisin.
Työnteko Suomessa ei ole kovin kannattavaa.
Itselle riittää yksikin työ hengissä pysymiseksi.
Kyllähän netissä on paljon osa-aikatyötä tarjolla viikonloppuisin, sieltä vaan kattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Teen omalle työnantajalle ylitöitä satunnaisesti lauantaisin.
Meillä ei ole töissä mahdollisuutta ylitöihin tai viikonloppuvuoroihin
Ap
Alat chattibotiksi epätoivoisille miehille.
Nuorena otin joskus jonkun sairastuneen taaperon pariksi päiväksi hoitoon maksua vastaa. Nykyään minulla on ollut kaksio ja kolmio vuokrattuna ulos. Voin vuokrata myös kesämökkiä vaikka se vaatii liikaa. Mieheni on työnsä lisäksi yhden rivitalon isännöitsijä ja minä ilmainen sihteeri ja puhelinvastaaja. Molemmat teemme myös sijaisuuksia AMK- ja muissa koluissa. Joskus olen ollut lasten kartanossa ohjaajana kesällä. Kesällä voin tehdä myös sairaanhoitajana päivystyksiä missä vaan oman mielen mukaan.
Numero 8 jatkaa. Helsingissä on kova pula ravintola työntekijöistä. Lastenlapsi toimii joskus mainosmallina ja tekee keikkaa ravintoloissa.On lukiolainen. Pitää olla siisti ja opetella ruuanlaittoa ja mielellään englannin kieltä osattava. Ei lävistyksiä eikä kiroilua asiakaspalvelussa. Työ on iltapainotteista.
Teen päätyöni ohella kääntäjän töitä. Keikkaa voi ottaa juuri silloin kun haluaa ja jaksaa.