Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko miehellä nousta testotasot jos laihduttaa ylioainoisesta

Vierailija
20.11.2022 |

Normaalipainoon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nostaa testosteronitasoja Mikä lisää testosteronia?

Testosteroni on hormoni, jonka tuotantoon voit tehokkaasti vaikuttaa omilla elintavoillasi. Seuraavat keinot auttavat testosteronitason nostamisessa:

Normaalipainoon pyrkiminen.Yleisin syy matalalle testosteroniarvolle on ylipaino. Erityisesti miehille tyypillinen vyötärölihavuus alentaa testosteroniarvoja. Jo muutaman kilon painonpudotus voi auttaa testosteronitasojen nostamisessa! Tavoitteena kannattaa pitää normaalipainoa ja pyrkiä pysyvään painonhallintaan.Liikunta.Treenaamisesta on hyötyä painonhallinnan kannalta, mutta se kannattaa muistakin syistä.Käytäalkoholiakohtuudella. Pienet alkoholimäärät eivät vielä haittaa testosteronituotantoa, mutta alkoholin suurkuluttajilla testosteronitasot ovat selvästi alentuneet.Vältä stressiä.Stressi saa elimistön erittämäänkortisolia, mikä puolestaan häiritsee testosteronin tuotantoa. Pohdi voisitko vähentäästressinaiheuttajia elämässäsi. Vähennä liikaa suorittamista ja muista myös rentoutua.Tupakointivoi vahingoittaa kiveksiä ja heikentää testosteronin tuotantoa.

Tämmönen löytyi netistä.

Ole hyvä.

Vierailija
2/5 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syystä. Jos esim kasvainperäinen puute, tai anaboliset, niin se on voivoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että

oon BMI 35 ja runkkaa jo nyt kahdesti päivässä vaikka oon pannu vaimookin

.

Jos laihdun niin kyllä oon pian linnassa, kun testot nousee vielä

Ei hyvä!

Yök

Sitten kyllä saan potkut

Vierailija
4/5 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaan testosteronin määrä varmaan lisääntyy, kun ja jos laihtuu.

Vierailija
5/5 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tapahtuu.