Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuuko ensi vuonna elämässäsi jotain erityistä?

Vierailija
20.11.2022 |

Elämä voi toki yllättää isosti - hyvässä ja pahassa. Mutta onko sinulla tiedossa ensi vuodelle jotain isoja muutoksia? Lapsen syntymä, avioero tms.

Itse aion muuttaa. Olen toki muuttanut x kertaa elämäni aikana paikkakuntien ja maidenkin välillä. Tämä muutto tuntuu vaan isolta. Myyn asuntomme, jossa elimme perheenä lasten lapsuusajat. Nyt puoliso on kuollut ja kaksi vanhinta omillaan. Muutan kuopuksen kanssa omakotitalosta kerrostaloon. Muutos on toivottu, mutta tuntuu jonkinlaiselta vedenjakajalta elämässäni.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti muutto tulee myös jos/kun nyt 21 v täyttävä muuttaa pois kotoa niin ei ole minunkaan järkevää jäädä tähän missä nyt asun.

Ja aiomme keväällä matkustaa ensimmäisen kerran ihan kahdestaan omatoimimatkalle ulkomaille :)

Vierailija
2/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämän suhteen kyllä, työpaikka jossa olen ollut kolme vuotta tulee muuttumaan, mutta vielä en tiedä tarkemmin miten. Muuttuuko nykyinen työnkuva niin paljon että lähden etsimään muuta, vai lähtisinkö opiskelemaan?

Muun elämä suhteen olen nyt hyvin vakaassa elämäntilanteessa. Vaikka mistäs sitä tulevaisuudesta tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään äitiyslomalle ja saan lapsen. Ei ole ensimmäinen, niin ei jännitä enää niin paljon synnytys. Siinäpä muutosta vähäksi aikaa.

Vierailija
4/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suuret muutokset ovat juuri tapahtuneet kahden edellisen vuoden aikana, nyt ei ole tiedossa mitään suurempaa, ellei sitten jotain sellaista tule eteen, mihin en ole itse hankkiutumassa. Jotain ikävää, sairautta, ihmissuhdeongelmaa tai maailmantilanteessa jotain nykyistäkin pahempaa. 

Vierailija
5/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ens vuonna tulossa leikkaus ja opinnot loppuvat

Vierailija
6/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan sote-uudistus. Pomon ja työpisteen osittainen vaihdos. Mielessä siintää myös muita työelämän kuvioita.

Tämä vuosi on sisältänyt muutot ja lopulliset erot jne. Ensi vuonna tuskin tulee tapahtumaan mitään niin radikaalia, toivon ainakin.

Vierailija
7/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan tiedossa ole, mutta minun elämässäni tapahtuu jatkuvasti jotain merkittävää.

Vierailija
8/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki menee hyvin niin meille syntyy esikoinen toukokuun lopussa. Siinä lienee muutosta kerrakseen, enempää uutta en elämääni just nyt kaipaa.

Vierailija
9/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai muuta kuin nuorin täyttää 17v, että kai sen voi jo jättää kotiinsa valvomatta jos vaikka käyn pienellä matkalla? Keskimmäinen muutti pois kotoa ennen 18 ikävuotta eikä tullut mieleenkään etteikö pärjäisi ja nyt nuorimman kohdalla on tämmöistä tyhmää aikaa.

Vierailija
10/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto 40/60 ulkomaille jos olen hengissä! Unelmien täyttymys

Vierailija
11/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä sen voin tietää? Voin vaikka kuolla tai vammautua.

Vierailija
12/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen naimisiin

Vierailija
13/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä sen voin tietää? Voin vaikka kuolla tai vammautua.

Niinpä 🙄 Tai se voi tapahtua vaikka tänään...

Eikös AP kysynyt " onko sinulla tiedossa". Joten älä viitsi saivarrella.

Vierailija
14/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi vuonna löytyy nuorimmalle lapselle sopiva lääkitys sairauteensa. Voi olla, että joudutaan vielä kokeilemaan jotain ihan uuttakin eikä vielä ensi vuonnakaan päästä täydellisyyteen, mutta ainahan sitä voi toivoa.

Vanhempani muuttavat ensi vuonna uuteen taloon, sen piti valmistua jo heti alkuvuonna, mutta niin vaan maailmantilanne on haitannut, että mennee muutto kevääseen.

Silloin nuorempi sisarukseni perheineen muuttaa vanhempieni taloon, ja saadaan melkein koko suku tähän samalle paikkakunnalle. Nuorimmaiselle kun löytyisi vielä sopiva asunto täältä!

Jos oikein hyvin käy, niin ensi vuonna ei tarvitse turvautua visaan, vaan pystyy maksamaan autohuollot sun muut suoraan. Jos sähkönhinta kuitenkin jatkaa nousuaan, niin voi tehdä tiukkaa tuo tavoite.

Vierailija
15/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää väliin, jos se musta on kiinni. Rajansa kaikella

Vierailija
16/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oletan, että kuopus joka keväällä täyttää 20v valmistuu ja lähtee myös armeijaan ja pikkuhiljaa muuttaa sitten myös omilleen.

N47

Vierailija
17/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ehkä loppuu.   Jos vaan saa aikaiseksi mennä junan alle.

Vierailija
18/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan takaisin isoon kaupunkiin, jossa minulla on ollut aina hyvä ja kotoisa olla.

Vierailija
19/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu, en vaan vielä tiedä mitä. Mutta tän kuluneen kolmen vuoden perusteella jotain paskaa sataa niskaan. Ei tää maailma enää paremmaks ainakaan muutu

Vierailija
20/22 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisesti ei tapahdu yhtään mitään.Koskan ei kuitenkaan tiedä yllätääkö elämä positivisesti vai negativisesti ensi vuonna tai jo tänään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi