Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua älypuhelinta

Vierailija
19.11.2022 |

mulle riittää tavallinen vanhanaikainen nokia jolla voin soittaa ja lähettää sekä vastaanottaa tekstiviestejä. Minkä helvetin takia kaikki yritetään pakottaa kaiken maailman digisysteemeihin, facebook, twitter, instagram. Ei kiinnosta vittuakaan. Olen erakkoluonne ja sellaisena haluan pysyäkkin. En olisi ottanut tätäkään tietokonetta, jolla nyt kirjoittelen ellei se olisi vähän niinkuin pakko.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet järkevä. Älä hanki

Vierailija
2/9 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja yritti pakottaa ottamaan älyluurin kun kuulemma whatsapilla on halvempaa olla yhteydessä työntekijöihin kuin tekstiviesteillä.

Ainoa ongelma on, kun työnantaja on lähettänyt jonkun kuvaviestin nokiaani ja se on jumittanut koko puhelimen moneksi päiväksi. Sanoin että älä lähetä minulle kuvia kun puhelimeni sekoaa ja hän suuttui.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut älypuhelin muutaman vuoden, mutta minulla ei ole vaikeuksia pysyä siitä erossa.

Vierailija
4/9 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ei mulllakaan ole, eikä tule.

M44

Vierailija
5/9 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja yritti pakottaa ottamaan älyluurin kun kuulemma whatsapilla on halvempaa olla yhteydessä työntekijöihin kuin tekstiviesteillä.

Ainoa ongelma on, kun työnantaja on lähettänyt jonkun kuvaviestin nokiaani ja se on jumittanut koko puhelimen moneksi päiväksi. Sanoin että älä lähetä minulle kuvia kun puhelimeni sekoaa ja hän suuttui.

Ap

Oma vikasi. Pomon viesteihin ei ole pakko vastata. Kyllä se osaa soitaa ja antaa potkutkin.

Vierailija
6/9 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta samantien maaseudulle peräkammarin persupoikien seuraan jos kehitys noin pelottaa. Olet vähemmistöä

Vierailija
7/9 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Minä myös käytän vanhempaa nokiaa, en halua älypuhelinta.

M16

Vierailija
8/9 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut edeltäjäsi pankkikorttiakaan tai -tiliä. Ja sitä edellinen maksaa veroja. Koitappa nykyään elellä ilman ja laittaa hanttiin.

Vierailija
9/9 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut älypuhelin muutaman vuoden, mutta minulla ei ole vaikeuksia pysyä siitä erossa.

Jep, sen saa äänettömäksikin.