Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilahtuisitko, jos saisit lakkalikööripullon synttärilahjaksi?

Vierailija
07.11.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se olis kylkiäisenä, niin mikäs siinä. Ja Irish Cream-pullo olis kyllä ihana - haaveilee, nam.

Vierailija
2/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain saanut itse lahjaksi kauniissa laatikossa olevan likööripullon lahjaksi, enkä tykkää ainakan juomana siitä, eikä pulloa tietenkään ole avattu. Olis yhdet nelikymppiset tulossa, sillä kysyin, että olisko pöllöä laittaa se lisäkkeenä mukaan. Kierrättää siis itselle tarpeetonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein välitä noista makeista juomista, eli mielummin minulle kiitos; rommia, viskiä tai vaikka konjakkia tai sitten jotain hyvää viiniä:)

Vierailija
4/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen vain saanut itse lahjaksi kauniissa laatikossa olevan likööripullon lahjaksi, enkä tykkää ainakan juomana siitä, eikä pulloa tietenkään ole avattu. Olis yhdet nelikymppiset tulossa, sillä kysyin, että olisko pöllöä laittaa se lisäkkeenä mukaan. Kierrättää siis itselle tarpeetonta.

Saattaahan se saaja vaikka tykätä ja voihan sen antaa taas eteenpäin.

Ite saattasin vaikka tykätäkin. En paljaaltaan, mutta esim. boolissa se vois antaa kivaa lisämakua.

Jos on tyyppi, joka ei juurikaan käytä alkoholia, niin en antaisi lahjaksi.

Vierailija
5/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta vanha lakkalikööri, vaikka ei olis avattukaan ei enää ole parhaimmillaan. Likööreissähän ei ole alkoholia kuin 20% hujakoilla...

Itse kyllä ilahdun lahjasta kuin lahjasta. Ajatus on tärkein. Ja lakkalikööri on niitä harvoja viiniä vahvempia joita tykkään juoda ihan sellaisenaan jäiden kanssa :). Toinen on tyrnilikööri. Ja molemmista saa tosi hyviä drinksuja.

Vierailija
6/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäöä lakkalikööristä,

en likööreistä muutenkaan, mielestäni alko-lahjat ovat mielikuvituksettomia.

Vierailija
7/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juon tosi vähän likööriä tai ylipäätään mitään alkoholia. Joten ei mikään kovinkaan mieluinen lahja.

Vierailija
8/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pari vuotta vanha lakkalikööri, vaikka ei olis avattukaan ei enää ole parhaimmillaan. Likööreissähän ei ole alkoholia kuin 20% hujakoilla...

Itse kyllä ilahdun lahjasta kuin lahjasta. Ajatus on tärkein. Ja lakkalikööri on niitä harvoja viiniä vahvempia joita tykkään juoda ihan sellaisenaan jäiden kanssa :). Toinen on tyrnilikööri. Ja molemmista saa tosi hyviä drinksuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi