Oletko sinä paha ihminen?
Kommentit (35)
Ilta-sanomien nuori toimittajako se siellä kyselee ja teettää näitä kyselyjä, että saa jutunaiheita?
Olen hevosteitä ihminen, ja jos minua vituttaa jonkun toisen tallikaverin naama, kostan sen ihmisen eläimelle. Viimeksi tänään jätin tietyt rehut jäätymään ulos. Joo, ja tiedän että on hengenvaarallista syöttää eläimille jäätynyttä rehua. Mutta minähän olenkin kusipää, joten arvaa kiinnostaako.
Riippuu ihan keneltä kysytään. Monien mielestä epäilemättä olen paha jo pelkästään seksuaalisuuteni vuoksi.
Ettekö te toimittajat tiedä, että hyvään journalistiseen tapaan kuuluu kysyä asianomaiselta lupaa lainata hänen tekstiään?
Vierailija kirjoitti:
Ilta-sanomien nuori toimittajako se siellä kyselee ja teettää näitä kyselyjä, että saa jutunaiheita?
Ootko moderaattori vai miksi kyselet? En ole toimittaja, tämä on vain omaa uteliaisuuttani. Tiedän että uteliaisuus on kiellettyä ja tää poistetaan heti kun kello lyö 23:00 niinkuin näille aina käy, mutta kiva kun on näinkin pitkään saanu ihmiset tähän vastata.
Olen, ainakin jos tulevalta exältä kysyy. Varmaan on oikeassakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen luonteeltani ystävällinen ja auttavainen, mikä ei tarkoita samaa kuin kiltti. Pidän itseäni järki-ihmisenä enemmän kuin tunneihmisenä, mikä tarkoittaa, että osaan asettua tilanteiden yläpuolelle ja ulkopuolelle. En ota muiden huonoa käytöstä itseeni, vaan se valuu minusta kuin vesi hanhen selästä.
Ja vaikka en ole tunneihminen niin kivoja ihmisiä autan mieluummin kuin ilkeitä.Äärimmäisen harvoin toivon kenellekään pahaa, mutta pari ihmistä on onnistunut herättämään minussa väkivaltaisia ajatuksia.
Jälkimmäisellä kappalejaollasi vesität sen mitä ensimmäisessä sanot.
Testi: eikö mulla mee enää mitkään kommentit läpi?
En ole paha mutta minua pidetään ja haukutaan pahaksi aina kun en tee niin kuin muut haluaa
Te ette ymmärrä mitä on hyvyys, ja mitä on pahuus. Tulkaa mukaani, niin minä näytän teille sekä taivaan että helvetin 😊
Vierailija kirjoitti:
Te ette ymmärrä mitä on hyvyys, ja mitä on pahuus. Tulkaa mukaani, niin minä näytän teille sekä taivaan että helvetin 😊
Ei tulla
Vielä 1,5 h aikaa kun tämä kysely on täällä
Olen pohjimmiltani paha, mutta olen koko ikäni esittänyt hyvää.