Suositelkaa kirjoja
Suositelkaa jotain suomalaista / ruotsalaista / tanskalaista / norjalaista / yhdysvaltalaista tuotantoa :)
Eli suosittele kirjoja jotka voisit lukea vaikka kuinka monta kertaa uudestaan tai mitkä on yllättänyt sinut positiivisesti. Muista lisätä joku pieni kuvaus ja syy sille miksi kirja on lukemisen arvoinen :)
Yritän löytää joululuettavaa lomalle, joten apua arvostetaan!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon Sotilas on klasikko
Ihan hirveä tylsää kakkaa kuka jaksaa lukea
Vierailija kirjoitti:
Siri Undstedtin tuotanto.
En ole ymmärtänyt Sin Udstedtin kirjojen suosiota.
Lukematta täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Candide, Rikos ja rangaistus, Sadan vuoden yksinäisyys, fifty shades jne
Fifty Shades on silkkaa sontaa.
Lue tätä palstaa, tähän älysi riittää juuri ja juuri.
Vierailija kirjoitti:
Lue tätä palstaa, tähän älysi riittää juuri ja juuri.
Lasketaanko palstan lukeminen kirjan lukemiseksi?
Mihail solohov, hiljaa virtaa don
Miksi uusi aloitus samasta aiheesta.
Osa vastauksistakin on samoja, ap vastannut itselleen?
Tässä pari helppolukuista, mukaansatempaavaa romaania:
Kirstin Hannah, Satakieli
Miranda Cowley Heller, Paperipalatsi
Vierailija kirjoitti:
Miksi uusi aloitus samasta aiheesta.
Osa vastauksistakin on samoja, ap vastannut itselleen?
tuo fifty shades juttu on meemi ulislauddaltta.
Itse olen lukenut viimeaikoina muutaman Shakespearen näytelmän Hamlet, Romeo ja Julia, Kuningas Lear, Julius Caesar.
Näistä on tullut uusia painoksia perustuen Matti Rossin käännöksiin ja ne on varustettu hyvällä johdannolla ja viittauksia on selitetty.
Ainakaan eivät ole paksuja kirjoja(koska näytelmä ei voi kestää ikuisuuksia), jos joku lukija sellaisia pelkää.
Assburger kirjoitti:
Itse olen lukenut viimeaikoina muutaman Shakespearen näytelmän Hamlet, Romeo ja Julia, Kuningas Lear, Julius Caesar.
Näistä on tullut uusia painoksia perustuen Matti Rossin käännöksiin ja ne on varustettu hyvällä johdannolla ja viittauksia on selitetty.
Ainakaan eivät ole paksuja kirjoja(koska näytelmä ei voi kestää ikuisuuksia), jos joku lukija sellaisia pelkää.
Miksi esität älykästä? Eikö Hamletin lukeminen ole vähän liian larppausta
Vierailija kirjoitti:
Khaled Hosseini; Tuhat loistavaa aurinkoa, Leijapoika sekä Ja vuoret kaikuivat
💕
Monenlaista ehdotusta on jo, mutta kaikki on lukematta paskaa.
Kurt Vonnegut, Teurastamo 5. Tarinan tapahtuu epälineaarisessa järjestyksessä. Kaikki tämä tapahtui, enemmän tai vähemmän. Tapahtumat selkiytyvät takaumissa ja kuvauksissa hänen aikamatkustuskokemuksistaan.
Hannu Rajaniemen kaikki teokset.
Scifi- osastoa.
Erittäin laadukasta sellaista.
Muista tarkistaa ettei ole uusin käännös, jonka tehnyt Juha Hurme. Alkuperäinen on erinomainen, Hurmeen käsittelyn jälkeen surkea. Ero kiin yöllä ja isällä.