Seurustelu kollegan kanssa. Kuinka pitkään tapailua?
Jos on tuntenut tyypin töiden kautta 3 vuotta. Sitten hommat menee eteenpäin ja aletaan nähdä työn ulkopuolella. Voisiko tuossa aloittaa seurustelun jo melkein heti? Kun toisen jo tuntee jollain lailla.
Kommentit (9)
Mitä väliä kummalla nimellä sitä kutsuu? Tehkää miten tahdotte.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä seurustelisi kenenkään samassa työpaikassa olevan kanssa. Mutta sitähän et toki kysynyt. Miksi pitää muutenkaan heti ahdistua siitä onko kyseessä tapailu vai seurustelu? Aika näyttää. Näette, eikö se riitä alkuun?
Työpaikaltahan se pari löydetään.
Niin, sinä tunnet hänet työkaverina.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on silti aivan eri, kuin että tutustuisi vaikka deittisovelluksen kautta täysin tuntemattomaan ihmiseen.
Seurustelemaan voi alkaa heti. Sehän tarkoittaa, että tykkää toisesta, tutustutaan eikä haikailla muita.
Itse olin useamman vuoden työkaveri miehen kanssa, johon ihastuin kerroin tunteeni. Kaksi viikkoa soiteltiin ja sitten tavattiin kunnolla ja juteltiin ja aloimme seurustella.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä seurustelisi kenenkään samassa työpaikassa olevan kanssa. Mutta sitähän et toki kysynyt. Miksi pitää muutenkaan heti ahdistua siitä onko kyseessä tapailu vai seurustelu? Aika näyttää. Näette, eikö se riitä alkuun?
Tilanne on helpompi, jos on iso firma, eihän sitä ole välttämättä samassa tiimissä/yksikössäkään. Ja aika outo kommentti. Kunnon vetovoimaa ja matchia ei ole helppoa löytää, miksi antaisi jutun olla vain siksi että on samassa työssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on silti aivan eri, kuin että tutustuisi vaikka deittisovelluksen kautta täysin tuntemattomaan ihmiseen.
Se mitä annan itsestäni töissä ulos on täysi eri mitä olen oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä annan itsestäni töissä ulos on täysi eri mitä olen oikeasti.
Selvä. Vastaisitko kysymykseen?