Tänään vietetään Miestenpäivää, missä kakut, kortit ja koristeet- Niinpä, äitienpäivää tuskin voitaisiin viettää näin askeettisesti!
Onko niin että äänekkäimmät huutajat kailottavat uroteoistaan palkkioita ja merkkipäiviä vaatien ja miehet jotka tosiasiassa hyvinvointimme rakentaneet jäävät ilman kiitosta?
Montako miestenpäiväkorttia olet tänä vuonna lähettänyt?
Niinpä.
Jos palstalla nyt miehiä niin Hyvää Miestenpäivää- uskallan tämän toivotuksen laittaa ihan koko palstan nimissä, varmasti jokainen aloituksen lukenut yhtyy toivotuksen riemumielin omaa ymmärtämättömyyttään soimaten!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivä on kalenterissa, miestenpäivä ei. Miks ?
Koska sen lisääminen sinne himmentäisi naistenpäivän arvoa.
Ai tollanen päivä on miehilläkin, hyi vttu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat erilaisia kuin miehet. Ei tosimies kortteja kaipaa, halaus riittää.
Pojat ei itke, miehistä puhumattakaan.
Miestenpäivä ja äitienpäivä ei ole sama juttu. Äitienpäivän vastine on isänpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Miestenpäivä ja äitienpäivä ei ole sama juttu. Äitienpäivän vastine on isänpäivä.
Hyvää työtä! Onko kalenterissa siis mitään päivää jonka vastine olisi miestenpäivä?
Meillä ei vietetä myöskään naistenpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää työtä! Onko kalenterissa siis mitään päivää jonka vastine olisi miestenpäivä?
Kyllä naistenpäivä 8.3.2023, harva viettää sitäkään.
Kyllä meillä on täällä serpentiinit, kakut ja lahjat. Ei ole tapana tulla juhlimaan toisten kotiinkin.
Päivällä aukaisin radion, niin heti ensimmäiseksi kuulin, kun juontaja toivotti kuulijoille hyvää miestenpäivää. Ties kuinka monta toivotusta meni ohi omien korvien. Itse olen onnitellut miestä, tein hänen toiveensa mukaista ruokaa ja leivoin sekä toivotin hyvää miestenpäivää pojilleni. Tuossa on paljon enemmän mitä meillä naistenpäivänä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naistenpäivä 8.3.2023, harva viettää sitäkään.
Miksi se ei ole viikko äitienpäivän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Päivällä aukaisin radion, niin heti ensimmäiseksi kuulin, kun juontaja toivotti kuulijoille hyvää miestenpäivää. Ties kuinka monta toivotusta meni ohi omien korvien. Itse olen onnitellut miestä, tein hänen toiveensa mukaista ruokaa ja leivoin sekä toivotin hyvää miestenpäivää pojilleni. Tuossa on paljon enemmän mitä meillä naistenpäivänä tapahtuu.
Viime viikolla vietit isänpäivää ja nyt kerrot tehneesi näin? Olet uskomaton nainen ja tiedämme kaikki että olet myös rehellinen.
Hyvää Miesten päiväää.
Suomiredpill dusannee blogi textii tästäki aiheest.
Miestenpäiväni sopii odottaa poskiottoa partnerilta tai kaverinaiselta edes
-mies
Tasa-arvo on naistutkimuksen maisterille liikaa.