Miten päästä eroon tästä kostonhalusta? Ihan sairaita pyörii päässä
ex-mies ja ex-ystävä siis kyseessä. Rakastuivat toisiinsa. Eli tulin jätetyksi. Kolme vuotta erosta aikaa.silti joka ilta mietin miten kostaa. Aluksi en antanut exän tavata lastaan. Ystävästä kirjoittelin aika pahoja someen. Tuli tuomio
vainoamisesta. En pysty uuteen suhteeseen edes tämän takia.
Kaipaan ex-miestä vaikka aina mietin mitä pahaa niille saisin tehtyä. Joo. Aika sekaisin olen. Nukkuminenkin ollut huonoa ja alkoa menee liikaa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Aloitin juomisen vasta eron jälkeen. Meillä oli miehen kanssa kaikki hyvin mielestäni. Kertoi vain eräänä iltana rakastuneensa ystävääni ja muuttavansa hänen luokseen. RAKASTELUN JÄLKEEN. ap
Tosi mies. Ajatellut jättää hyvän muiston itsestään. Ja jopa onnistunut
Se mitä Ap on joutunut kokemaan on aivan kaameeta. Olla siinä luulossa, että suhde voi hyvin, rakastelun jälkeen mies ilmoittaa että on rakastunut toiseen ja se toinen on ystävä. Siinä menee kaksi itselle läheistä ihmistä.
Itse olen vasta toipumisen alussa kun mieheni jätti minut 30 yhteisen vuoden jälkeen, itse kuvittelin viimeiseen asti, että kaikki on hyvin.
Tarvitsisin "laastaria", seksiä ja läheisyyttä. Ärsyttää kun palstalla aina huudellaan, että se on niin helppoa. Jos oma elämä pyörii etätöiden äärellä eikä harrastuksia ole niin, ei se niin helppoa ole.