Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka haukkuu puolisoanne?

Vierailija
19.11.2022 |

Päin hänen naamaa?
Puolisoni ja kaverini tapasivat ensimmäisen kerran, kaverini otti siinä samalla alkoa. Alku meni ihan mukavasti ja tulivat toimeen, mutta kaverini suivaantui puolisoni erillisestä näkemyksestä, jonka seurauksena alkoi huutamaan hänelle aivan hulluna sekä haukkumaan. Ajanvietto loppui siihen.
Sain kyllä pari päivää myöhemmin anteeksipyynnön, mutta totesin ettei anteeksipyyntö ole minulle tarpeellinen koska en ollut "kohteena". Hän ei siis ole suoraan pyytänyt puolisoltani anteeksi käytöstään.

Minulle jäi täysin p**kan maku asiasta. Puolisoni sanoo, että hänelle asian kanssa ei ole enää mitään väliä. Tuntuu lähinnä, että otin itse enemmän nokkiin asiasta kuin puolisoni. En ole siis kaverini kanssa ollut tilanteen jälkeen tekemisissä, enkä tiedä mitä tässä edes tekisi. Vaikka alkoholi oli mukana, niin koen että hänen todellinen karvansa tuli tuolloin esille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään olisi. Tuohan on loukkaus myös sinua kohtaan, sen lisäksi kuulostaa hankalalta ja epävakaalta ihmiseltä.

Vierailija
2/7 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en olisi vapaaehtoisesti tekemisissä (aikuisen) ihmisen kanssa, joka huutaa toisille ihmisille ja saa tuollaisia kohtauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin tekemisissä ihmisen kanssa, joka ei pysty kontrolloimaan alkon käyttöä ettei tuollaisia tilanteita synny? Jos eri mielipiteet saavat käytöksen muuttumaan noin radikaalisesti, niin siinä on vain lisäsyitä pitää hajurakoa.

Vierailija
4/7 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi.

Varsinkaan, jos ei oikeasti olisi pahoillaan ja vähättelisi asiaa ( näitäkin on).

Tai pyytäisi anteeksi juuri siltä, jota on haukkunut.

Kannattaa miettiä, miltä itsestä tuntuisi jos puolisosi kaveri/ sukulainen tms. haukkuisi sinua.

En hyväksyisi sitäkään, jos joku haukkuisi kumppaniani tai minua selän takana.

Kerran sukulaiseni arvosteli silloisen kumppanini ulkonäköä minulle ja sanoin suorat sanat siitä hänelle.

Vierailija
5/7 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään olisi. Tuohan on loukkaus myös sinua kohtaan, sen lisäksi kuulostaa hankalalta ja epävakaalta ihmiseltä.

Sille se vähän tuntuukin. Että minua on loukattu myös, mikä tuntuu jotenkin hölmöltä. Teki kuitenkin pahaa kuulla siihen asti mukavan ihmisen suusta järkyttäviä sanoja toiselle.

- Ap

Vierailija
6/7 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä tulee ja menee, löydät varmasti parempia kavereita joissa osataan käyttäytyä kuten kaverin kuuluu.

Vierailija
7/7 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko kyläili meillä ja haukkui lähes kaiken, mutta varsinkin minut, joka "olen olevinani ja uppiniskainen eikä maha jo kasva".

Ex-mieheni kuunteli vieressä ja kun totesin apelle, että meillä on tapana, että niin isännät kuin vieraatkin käyttäytyvät hyvin, appi suuttui ja exä alkoi moittia minua riidanhaastajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi