Miksei miehet pyyhi pissalla käymisen jälkeen? Ravistellaan vaan ja sitten on alkkareissa tippoja, ällöttävää
Kommentit (68)
En ole koksaan
en koskaan
ole kenenkään nähnyt ikinä pyyhkivän ja olen armeijan käynyt mies joka harrastanut joukkuelajeja
Ei oo mikään yleinen juttu
Kyllä katsoisin pitkään munan pyyhkijää!!!
Joo muistan kun ex vei käteni haaroihinsa ja alkkarit oli kosteat, oksetti. Eikä olleet mitään kiihotustipoja vaan oli just tullut vessasta ja tunkenut ravistellut vehkeen alkkareihin. Sitten nurisi vielä että miksi sä et koske sinne!
Ei pyyhkimisestä ole hyötyä, koska jos miehelle jää virtsaa niin se jää virtsaputken sisälle, koska se on miehellä pidempi kuin naisella.
Asensin pisoaarin meidän vessaamme, nyt pysyy wc puhtaana. Vaimo ilahtui valtavasti ja jaksaa kehua vielä kuukausien jälkeenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Minä kierrän kuivaksi
Onko se muutenkin kuin sorsan korkkiruuvi-penis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä pese käsiään sen ravistelun jälkeen
Tutkimusten mukaan naiset pesevät käsiään harvemmin kuin miehet.
En epäile.
Vierailija kirjoitti:
Joo muistan kun ex vei käteni haaroihinsa ja alkkarit oli kosteat, oksetti. Eikä olleet mitään kiihotustipoja vaan oli just tullut vessasta ja tunkenut ravistellut vehkeen alkkareihin. Sitten nurisi vielä että miksi sä et koske sinne!
Mullakin on kähmintä hiljalleen hyytynyt joskus tähän. Ei vaan huvittanut enää, kädet sitten haisee kuselle koko yön, kun ei pesemäänkään noin vain päässyt.
Jos ei mies sen vertaa viitsinyt pitää huolta että housut eivät ole märät, niin muhikoot omissa nesteissään rauhassa.
Äly hoi älä jätä! Ne viimeiset tipat ovat sisällä ja niiden pois saaminen on se vaikea osuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En epäile.
Mun työpaikalla on yksi keski-ikäinen nainen, joka käy joka päivä siellä aamupaskalla, eikä koskaan pese käsiään. Ällöttää koko tyyppi.
Mitä väliä, ei ole sen kummoisempaa kuin valkovuoto naisilla ja sitä on jokaisella pyyhkimisestä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, ei ole sen kummoisempaa kuin valkovuoto naisilla ja sitä on jokaisella pyyhkimisestä riippumatta.
Ei ole, eikä varsinkaan niin että voisi tippoja housuista puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pyyhkivät pissaamisen jälkeen nenäliinaan ja samaan liinalla vielä niistävät nenänsä.
Eipähän, mä kyllä niistän nenän ensin, sit pyyhin peban. Tulee hyödynnettyä tuplasti ja säästyy vessapaperia!
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja pyyhin. Pissaan myös istualtani, koska vain siten kaikki tipat päätyvät pönttöön. Seisomakuseksijoiden kotona haisee ikikusi, kun ne tipat imeytyy lattian saumoihin. Eivät huomaa itse roiskumista, eivätkä hajua. Käsittämätön tapa kus[ta seusaallaan
Viimeiset tipat tulevat silti vähän myöhemmin, vaikka tekeekin noin.
Pyyhin ja myös pesen jos mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö. Miesten vessoissa mm nestesaippuan kulutus on paljon pienempää kuin naisten vessoissa.
Lisäksi monissa julkisissa paikoissa miesten vessan löytää hajun perusteella.
Vierailija kirjoitti:
En ole koksaan
en koskaan
ole kenenkään nähnyt ikinä pyyhkivän ja olen armeijan käynyt mies joka harrastanut joukkuelajeja
Mieluummin haiset kuselle.
Älkää miehet pitäkö vaaleita housuja.
Vierailija kirjoitti:
En ole koksaan
en koskaan
Samaa mieltä
Tämä oli provo
Kukaan mies ei pyyhi munaa
Vain pieni osaa pesee kädet
ja naisetkaan ei pese käsiä
Minä kierrän kuivaksi