Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nakukuvia

Vierailija
18.11.2022 |

Onko kukaan vieras ottanut alastomasta naisestasi kuvia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti!

On hyvin mahdollista että se on tapahtunut esim jossain etelän nakurannalla, joko aurinkoa ottaessamme tai kun me olemme panneet siellä.

Vierailija
2/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon yksi ystävä harrastaa valokuvausta ja on ainakin oman kertomansa mukaan myös kuvannut sekä vähäpukeisia että alastonkuvia.

Olen ehdottanut vaimolle että hän pyytäisi ystävänsä kuvaamaan häntä/minua tai meitä molempia. Vaimon mielestä se tuntuisi oudolta esiintyä alastomana ystävälleen ja tokaisi siihen perään että sina varmasti vetäisit estoitta käteen jos pääsisit linssin eteen.

Ehdottomasti vetäisin ja jos me olisimme molemmat siinä niin panisin sua yhtä estottomasti.

Tämän pitemmälle emme ole päässeet vielä mutta ehkä jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni käy lähes säännöllisesti luottokuvaajalla kuvauttamassa tyylikkäät kuvat.

Hän harrastaa erilaisia fitness lajeja.

Muutama vuosi sitten sain pikkutuhman kalenterin häneltä joululahjaksi.

Vierailija
4/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni käy lähes säännöllisesti luottokuvaajalla kuvauttamassa tyylikkäät kuvat.

Hän harrastaa erilaisia fitness lajeja.

Muutama vuosi sitten sain pikkutuhman kalenterin häneltä joululahjaksi.

Kuinka paljastavia kuvia ovat ottaneet?

Vierailija
5/7 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieras vaan tuttu. Ja minä olen naiseni kanssa niissä kuvissa.

Vierailija
6/7 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon yksi ystävä harrastaa valokuvausta ja on ainakin oman kertomansa mukaan myös kuvannut sekä vähäpukeisia että alastonkuvia.

Olen ehdottanut vaimolle että hän pyytäisi ystävänsä kuvaamaan häntä/minua tai meitä molempia. Vaimon mielestä se tuntuisi oudolta esiintyä alastomana ystävälleen ja tokaisi siihen perään että sina varmasti vetäisit estoitta käteen jos pääsisit linssin eteen.

Ehdottomasti vetäisin ja jos me olisimme molemmat siinä niin panisin sua yhtä estottomasti.

Tämän pitemmälle emme ole päässeet vielä mutta ehkä jossain vaiheessa.

Miksi?

Vierailija
7/7 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vaimoni oli nuorena tyttönä au pairina Saksassa ja hänen albumissaan, siinä pienen lukon takana pidetyssä, on hänen poikaystävänsä ottamia alastonkuvia. Vaimoni on niissä oikea kurvitar, kauneimmillaan, kauniissa kuvissa. Jalka on sillä tavalla edessä, ettei tussu näy, mutta muuten vaimo on aina ollut innokas esittelemään sulojaan, mukaan lukien leikkipaikkaansa, vakoaan, jos vain miehetkin vastavuoroisesti. Se on joskus hämmentänyt minua ja vieraitamme, mutta eipä toistaiseksi kukaan ole tarjouksesta kieltäytynytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän