Pissaatteko uimahallissa uima-altaaseen?
Itse pissaan, ei sitä aina jaksa nousta altaasta vessaan ja takas, kun voi pissata altaaseen. Eihän se pieni pissamäärä siellä isossa altaassa mitään haittaa. Entä te?
Kommentit (47)
No hyi. Olen pissannut lapsena kerran joo, mutta oikeastiko aikuiset pissailee altaaseen? Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Olen pissannut lapsena kerran joo, mutta oikeastiko aikuiset pissailee altaaseen? Kuvottavaa.
En itse asiassa ole aikuinen, olen 17. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kakkaan.
Itse olin eräässä kylpylässä kuntoutuksessa enkä saanut kakkaa kunnolla pyyhittyä joten loput lähti poreissa.
Miten noin epäsiisti sietää itseään?
Olkoon sulla lamaava alemmuuskompleksi siihen asti kunnes alat käyttäytyä siististi.
Pissaan altaan reunalta, yritän osua ihmisten päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hih, luin äskettäin jostain syystä (amerikkalaisten) naisten vesipooloa koskevaa keskustelua netistä (älä kysy kuinka sinne eksyin). Siellä ei ole kuulemma tavatonta pelkästään tukasta vetäminen vaan myös toisten pelaajien päälle tahallisesti virtsaaminen.
Aikamoista
Ja taas sai laji jostain incelistä uuden fanin.
Joskus kylpylässä katson, jos semmosessa "joessa" tai muussa kapeessa kohdassa tulee söpö nuori nainen vastaan, niin kusen oikein antaumuksella, kun uin sitä vastaan tai edellä. Sitten piilottelen seisokkia, kun mietin sen joutuvan melkein alasti uimaan ja pyörimään mun kusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse asiassa ole aikuinen, olen 17. Ap
Lääh puuh pitääkin ruveta käymään uima halleissa rjöh kjöh mun päälle voisit ainakin virtsata
t pertsa 49
En pidä uimisesta enkä osakaan kunnolla, mutta pitäisiköhän aloittaa uimahallissa hengailu ihan seisokki-kuseskelu-paskantelu-mälläys meiningillä.
Minä olen runkannut altaaseen ja spermat jäi kellumaan veteen
Vierailija kirjoitti:
Uijui jäitkö kiinni 😂😂😬😬😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin! LOL 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, peenis jäi kiinni siihen poreammeen suuttimeen.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan.
Kusen suihkussa kaikkien muiden päälle
-m
Kultasuihku lämmin virkistävä.
En todellajaan. Se on ällöttävää. Kerran joku pissasi vieressäni. Hän varmaan luuli, ettei kukaan huomaa, mutta väkevä haju levisi ympäristöön. En käy enää uimahallissa.
*Meenu nukkumaan sittenkun sammun, join paljon vodkaa koko pillu meni tai siis pullo hah.