Pissaatteko uimahallissa uima-altaaseen?
Itse pissaan, ei sitä aina jaksa nousta altaasta vessaan ja takas, kun voi pissata altaaseen. Eihän se pieni pissamäärä siellä isossa altaassa mitään haittaa. Entä te?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kakkaan.
Miksi? Etkö vaan voi käydä vessassa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkaan.
Eipä se siinä tilanteessa tullu mieleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkaan.
Eipä se siinä tilanteessa tullu mieleen.
Ap
Ok, selvä homma. Ap
Eikö se runnari kertonut että, päästää hieman kusta ja mälliäkin sinne?
Yök.
Ei tarvi kyllä enää käydä uimahallissa.
Uiskennelkaa mun kupasta ja tippurista kärsineestä kullista tulleesta kusessa jos haluatte. Kai ne taudi voi altaastakin saada. 🖕
Tai, kai teiltä saa vaihtarit? 🤣
Tietysti pissaan kuuluu asiaan ja omat poreet lasken altaaseen kun aikuinen mies olen. Tarjoan porekylvyn muillekin.
Hyi! Floridassa oli joku infrapunajuttu tms. uima-altaassa ja valvomosta näkivät erikoisnäytöltä, mihin tuli pissaa. Vanhat naiset ja lapset suurin altaaseen pissaajien ryhmä. En kyllä ymmärrä ollenkaan yhteiseen uimaveteen pissaajia. Tulkoon aivomätä kaikille.
En pissaa ja toivon että sinäkin lopetat pissaamisen
En, mutta järviin ja meriin pissaan senkin edestä. Rannoilla ei ole tarpeeksi vessoja, ei ole minun vikani 🤷
No en todellakaan.
Kusen suihkussa kaikkien muiden päälle
-m
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan.
Kusen suihkussa kaikkien muiden päälle
-m
Oi ihanaa, pissaisitko päälleni? Missä uimahallissa teet näin?
-n
Tunnustan, että joskus kusen altaaseen, mutta en kovin usein.
No en. Luonnonvesissä kyllä yksin uidessani saatan pissata. Ihan vinkki, että altaan reunalla seistessä näkee kyllä keltaista vettä uimarin ympärillä, jos uimari sinne pissaa. Aika nopeastihan se sinne veteen sekoaa, mutta kyllä se joitain sekunteja näkyy.
Vauva-palsta perjantai-iltana...menkää kaikki tanelit nukkumaan.
Hih, luin äskettäin jostain syystä (amerikkalaisten) naisten vesipooloa koskevaa keskustelua netistä (älä kysy kuinka sinne eksyin). Siellä ei ole kuulemma tavatonta pelkästään tukasta vetäminen vaan myös toisten pelaajien päälle tahallisesti virtsaaminen.
Aikamoista
Tottakai, miksi en? Siellä altaassa on varmaan miljoona litraa vettä, ja pissa on jotain 98% vettä, eli se olisi muutama teelusikallinen sitä pissa ainetta siihen miljoonaan litraan veteen, eli ei todellakaan mikään iso määrä.