Mitä teinipojalle joululahjaksi?
Poikani on 17-vuotias. Ei käy bileissä, ei ole harrastuksia, tyttöystäviä jne. Ei tarvitse uutta puhelinta, koska nykyinen on alle puolivuotta vanha iPhone. Ei ole kiinnostunut oikein mistään muusta kuin pelaamisesta ja siis mitään tietokoneisiin liittyvää en halua ostaa. Eli mitä siis?
Kiitos vinkeistä!
Kommentit (205)
Meillä annettiin 16 v iässä pojalle lahjaksi opetuspoljin ym tarvittavat auton lisävarusteet ajoopetukseen. 17v iässä sai lahjaksi ensimmäisen oman auton (tonnin arvoinen harrasteauton pohja josta teki itselleen kesäauton jolla on ajanut nyt aina kesät).
Vain parasta ja kalleinta! Pojalle ostetaan aina merkkituotteita, vaatteita, tavaroita. Tytöille määrällisesti enemmän, mutta halpaa
Vierailija kirjoitti:
Jotain seksikästä.
Hame, sukkahousut, rintaliivit
Vierailija kirjoitti:
Osta miesten tuoksu esimerkiksi https://tinyurl.com/wyhstnjm . Ostin 1 millionia omille teinipojille joululahjaksi ja kuulemma mirrit tykkäsivät tuoksusta opiskelijabileissä.
Vaikuttaa hyvältä
Tekopenis. Teinisi on nimittäin takuulla "niitä poikia".
Vierailija kirjoitti:
Tekopenis. Teinisi on nimittäin takuulla "niitä poikia".
Jep ;)
Vierailija kirjoitti:
Jotain seksikästä.
Pelisukat? Voin jo kuvitella naisten kastuvan kun he näkevät miehen siis pojan pelisukat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Auto
ei autoa kakaroille
Vierailija kirjoitti:
applen älykello minä olen itselleni katsonut sitä 8
Minulla on kaksi poikaa, kummallakin iphone ja älykellot. Kummallakin on rannekellotkin, vanhemmalla pari kallista ja nuoremmalla itse ostamansa muutaman satasen kello. Älykello on kädessä muulloin paitsi puvun kanssa. Tuota kasisarjalaista olen ostamassa turvakelloksi itselleni. Asun yksin ja jos kaadun, kuka sitä apua hälyttää. 'Lähipiiristä' on nyt puolen vuoden aikana 18v ja 25 saanut aivoinfarktin, toinen ei saanut apua tunteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto
ei autoa kakaroille
Ostin omalle 17-vuotiaalle lahjaksi BMW M4 urheiluauton. Lastutettu 600 heppaan.
Heijastinliivi ja konvehtirasia.
drinksu ja dinneri 🤣🤦🏿🤦🏿🤦🏿