Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekonne hävettää eniten?

Vierailija
18.11.2022 |

Uskallan tunnustaa kun tapauksesta on jo 10+ vuotta, mutta itse joskus nuorena uimahallissa olin lämpimässä altaassa uimassa ja vatsassa alkoi vääntää. Tunsin miten uimapuvun alaosaan tippui "jotain". No, ajattelin ensin että lähden vessaan, mutta koska altaan ulkopuolella oli kohtuullisen paljon ihmisiä niin en kehdannut sillä kaikki olisivat huomanneet että minulle kävi vahinko. Siirryin siis uima-altaan nurkkaan ja raotin uimapukua niin että tämä vahinko lähti housuista ulos ja meni hetkeksi veden alle.

Ah, mikä helpotus nyt kukaan ei huomaa, ajattelin ja siirryin kauemmas toiselle puolelle allasta. Kuitenkin lähes heti siirryttyäni, käännyin katsomaan oliko kukaan huomannut ja kauhuissani katsoin kuinka pökäle olikin alkanut kellumaan. Pian joku huusi että "hyi tänne on joku tehny tarpeensa". No, esitin olevani kauhuissani ja voivottelin että hyi kuka sairas tälläistä tekee.

Tunnustan, se olin minä. Anteeksi :D

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti

Vierailija
2/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahh miten seksikästä, oisin voinut syödä sen pökäleen. Mitä neki oikeen ylireagoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aahh miten seksikästä, oisin voinut syödä sen pökäleen. Mitä neki oikeen ylireagoi?

Olin kyllä ihan tosissani, mutta olisi pitänyt arvata että tänne tulee trolleja

- ap

Vierailija
4/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD propsit että uskalsit tunnustaa

Vierailija
5/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala :D Yäk. Onneksi en nykyään ui.

Vierailija
6/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni monen miehen kanssa ja kumpikaan lapseni ei ole todennäköisesti mieheni.

Vierailija
7/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta tässä oli se, että olin siellä sukulaiseni kanssa, joka oli tapahtumahetkellä toisessa altaassa eikä tiennyt että se olin minä (eikä tiedä vieläkään). Muistan kun menimme uimahallin kahvioon missä on lasi-ikkunat altaille ja näimme siellä sellaisen altaantyhjennys/siivousimurin. Hän kysyi mitä oli tapahtunut ja vastasin että joku kai teki tarpeensa altaaseen, mihin hän vastasi että "hyi hitto kuka sairas tekee tuollaista".

- ap

Vierailija
8/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vielä sen että pissaaminen uima-altaaseen ei haittaa minua, pissaan aina altaaseen jos pissattaa ja satun olemaan altaassa.

- ap

Vierailija
9/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vielä sen että pissaaminen uima-altaaseen ei haittaa minua, pissaan aina altaaseen jos pissattaa ja satun olemaan altaassa.

- ap

Täällä on nyt joku trolli esiintymässä minuna 

- oikea ap

Vierailija
10/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ällöttävä juttu, mutta itseäni hävettää että nuorempana yritin mielistellä kavereitani ja aloitin esim. polttamaan tupakkaa ja juomaan ihan vain kuuluakseni porukkaan

Vierailija
11/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- oikea ap

Se olin minä. 😂😀😐🤨😔😪🤮

- feikki ap

Vierailija
12/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- oikea ap

Se olin minä. 😂😀😐🤨😔😪🤮

- feikki ap

älä viitsi pilata mun keskustelua kun kerrankin sain vastauksia :D

- ap

Vierailija
13/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuin lapseni luokanvalvojan, kun suututti hänen toimintansa. Lapsikin oli tehnyt väärin, mutta opettajan kohtelu lasta kohtaan oli mielestäni ylimitoitettua ja sitä mieltä olen vieläkin, mutta itse reagoin törkeästi, kun open haukuin. Olen normaalisti hyvin rauhallinen, koulu- ja opettajamyönteinen enkä koskaan sitä ennen enkä sen jälkeen ole opettajia sanallakaan moittinut, vaikka viisi lastani ovat koulunsa käynet ja joskus on jotain vähän hampaankoloon jäänytkin. Tämä asia harmittaa mua varmaan lopun ikäni.

Vierailija
14/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Itseäni hävettää eniten varattuun sekaantuminen. 2 kertaa. Nuorena ja naiivina uskoin miehen tarinat kaatumassa olevasta avioliitosta ja "kunpa olisin tavannut sinut 3 vuotta sitten ennen kuin menin naimisiin". Toisella kerralla mies väitti jo eronneensa.

Noh, otin opiksi. Nykyään ensimmäinen kysymys ennen treffeille menoa on että onko vaimoa tai tyttöystävää. Jos tulee mitään "ollaan eroamassa" -selittelyä niin homma loppuu siihen. Tokihan mies voi silti edelleen valehdella, että on sinkku.

Vierailija
15/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskentelin pienimunaisen kanssa, en kestä ajatellakaan. 

Vierailija
16/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että huusin isovanhemmille etten jaksa puhua aina puhelimessa ja että tarvitsen rauhaa.

Soittivat siis aina muutaman tunnin välein päivittäin, mutta tuntuu silti pahalta että suutuin ja huusin.

Vierailija
17/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sairas olet sinä kun sotket julkisia paikkoja ja sitten verorahoilla pitää siivota

Vierailija
18/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että huusin isovanhemmille etten jaksa puhua aina puhelimessa ja että tarvitsen rauhaa.

Soittivat siis aina muutaman tunnin välein päivittäin, mutta tuntuu silti pahalta että suutuin ja huusin.

Miten voi olla näin ilkeitä ihmisiä? 🙄🤮

Vierailija
19/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla näin ilkeitä ihmisiä? 🙄🤮

Tiedän, kaduttaa vieläkin :(

Sen takia suutuin kun jos en vastannut heti puhelimeen jos olin vaikka suihkussa niin tulivat heti ikkunaan koputtelemaan jne

Vierailija
20/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti

Just niin, YÄK!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme