Ostin valtavan
dildon huuto netistä. Nyt tiedän miltä iso tuntuu, 33 cm pitkä ja 7 cm halkaisija ja vielä tärinä. Täytyy aika rauhassa edetä ettei satu, mutta parasta mitä olen saanut lelujen puolesta.
Kommentit (51)
en ikinä ole moista koittanut ja tuskin luonnossakaan tuollaisia ainakaan ihmisillä ole, mutta ajatus kyllä herätti mielenkiintoa ja kokeilun halua.
keskustelu mieleen ja suoritin tuossa vähän mittauksia. Jääkaapissa ollut lähdevesipullo oli 7,5 senttiä leveä ja 30 senttiä pitkä. Se ei ollut tosin pöyreä vaan tollainen kahdeksankulmainen, mutta sai siitä silti kuvan noista mittasuhteista. Eli aikamoisen jötikän olet kyttä ottanut sisääsi.
Tahtoisin nähdä kun työntelet sitä sinne - onko sulla webbikamera? Lähetä mulle kuvaa livenä mmmmmmmmmmmm
Isoissa vaan on se vika, et se moottorointi on vaan siellä alussa eikä tunnu miltään siellä päädyssä.. tuskin sä tuota 30 senttiä sisääsi työnnät kuitenkaan, joten turhaan siinä sitä moottorointia edes on...
-Bum-
Vierailija:
Isoissa vaan on se vika, et se moottorointi on vaan siellä alussa-Bum-
kiinnostus ja avoimena ihmisena hankin myös tuollaisen isohkon (30cm/6cm) ja voin kyllä sanoa että aika kumma oli aloittelu fiilis mutta siinä loppu vaiheessa oli paras lelu mitä olen koittanut.
Voin suositella.
t. 36v. yh äiti
Ja eikö muka tee mieli vastaavan kokoista oikeata??
minua ainakin kiihottaisi näky missä oma vaimo leikkisi edellämainittujen tyylisten lelujen kanssa, mutta taas oikean kanssa, ei kiitos.
Vierailija:
Ja eikö muka tee mieli vastaavan kokoista oikeata??
Mä en halua megagigaa!! Haluan näppärän ja kovan kiihottimella. Moottoroidun kiitos.
eikä aidosta saa taudinaiheuttajia pesemälläkään pois.
Vierailija: