Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin valtavan

Vierailija
07.11.2006 |

dildon huuto netistä. Nyt tiedän miltä iso tuntuu, 33 cm pitkä ja 7 cm halkaisija ja vielä tärinä. Täytyy aika rauhassa edetä ettei satu, mutta parasta mitä olen saanut lelujen puolesta.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän perusteella voisi uskoa senkin, kun joku jossain kertoi käyttäneensä itsetyydytykseen sänkyn päätytolpan nuppia. Se oli ollut halkaisijaltaan jotain 8 cm pallukka, tai oliko niitä useimpikin

Vierailija
22/51 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeltä samantha luvcox

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

porttikongi miten isoksi venynyt???

Kohta on ostettava vielä isompi dildo kun on niin isoksi reva venähtänyt

Vierailija
24/51 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole venynyt ja onko jotain vikaa jos tykkää erilaisesta kuin joku muu?

ap

Vierailija
25/51 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii ihmetellä...

On sinne uponnut mm.

Omakoti talo, Mersu, minkkiturkkeja, koruja, lukematon määrä kenkiä ja vaatteita, Euroista puhumattakaan....

Joten omasta mielestäni tollanen 30cm / 7cm ei juuri ole mitään....

Terv: Ex-määän.......

Vierailija
26/51 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakusanana:

samantha luvcox

Todellinen extreme hole!

Vierailija
27/51 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "eksyin" jokin aika sitten n. 50+ naisen luokse ja hän piti sellaisen esityksen jättidildoilla, että huh huh. Äänikin oli todella kiihoittava kun dildo upposi kerta toisen jälkeen ja hän sai sellaisen orgasmin että ejakuloi suihkuten parikin kertaa... Hyvin pystyin ja mielellänikin, tuon jälkeen tyydyttämään loput halut ;)

-Mies 40+

Kokeilkaa ja nauttikaa naiset, etsikää rajojanne.

Vierailija
28/51 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kokeilunhaluisia naisia pitäisi olla enemmän, niin ei aina tarvitsi vieraitten miesten perässä juosta, en pidä pettämisenä jos käyttää vaikka millaista dildoa. M45.

Vierailija
29/51 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen dildottanut yhtä vierasta naista, vielä emme ole päässeet pitemmälle. Vaimolle en ole tohtinut tietenkään kertoa. Toivottavasti en ajaudu ikinä pettämään. Jotenkin vieran naisen dildottaminen ja sormeilu on sekin todella antoisaa.

en pidä pettämisenä jos käyttää vaikka millaista dildoa. M45.

Vierailija
30/51 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dildon huuto netistä. Nyt tiedän miltä iso tuntuu, 33 cm pitkä ja 7 cm halkaisija ja vielä tärinä. Täytyy aika rauhassa edetä ettei satu, mutta parasta mitä olen saanut lelujen puolesta.

Heippa tykätään vaimoni kanssa kaikkea seksiin liittyvää ja se on ihanaa kummankin mielestä. Tuollaisen sauvan kun saisi niin sillä olisi mukava runkata vaimoa, mitähän tuollainen maksaa? onhan meillä niitä pienempiä sauvoja, runkkaan vaimoani niillä ja samalla nuolen pillua, sitten otan ne pois ja jos vaimoni niin haluaa niin fistataan. Tuollainen iso hieromasauva olisi siitä mukava kun voisi itse katsoa kun se levittää pillua ja voisi välillä nuolla klittaa. T irstailija.

Vierailija
31/51 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakusanana:

samantha luvcox

Todellinen extreme hole!

Joo kuka haluaa nähdä extremiä niin avatkaa toi linkki, keskustelkaa sitten isosta, mistähän saisi tuollaista dvd matskuu vois ukkokin koittaa isolla minuu.

Vierailija
32/51 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi suosittelen että käytät kondoomia dildossasi, sitä en tiedä kuinka paljon kondoomi venyy. Käytämme vaimoni kanssa dildoissamme kodoomeja koska silloin säästyy pesemisen vaiva, muuten kyllä panen paljaalla koska vaimollani on pillerit. M45.

Vierailija
33/51 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/51 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme vaimoni kanssa dildoissamme kodoomeja koska silloin säästyy pesemisen vaiva, muuten kyllä panen paljaalla koska vaimollani on pillerit. M45.

Vierailija
35/51 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä sen tiedän ja lukenut näitä juttuja, mutta tuo linkki selvensi paljon asiaa, kyllä nuo naiset laittoiva aika isoja tekopeniksiä pilluun ja perseeseen, ihan kiihotuin.

Vierailija
36/51 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tulee niin nopsaan että on pakko jatkaa hieromasauvalla. Niitä onkin kertynyt aikamoinen kasa. Isoja ja vielä isompia. Ikean kassissa.

Vierailija
37/51 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisella 7-8 cm paksulla dildolla on hyvä treenata ennen synnytystä. Huomattavasti helpompaa synnyttää, kun paikat ovat tottuneet venytykseen.

Vierailija
38/51 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette saa oikeata ja haette korviketta?

Vierailija
39/51 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin sitä saa aitoakaan käyttämätöntä.!!!

Vierailija
40/51 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä, olen itsekin osatnut sieltä delfiinin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi