Ostin valtavan
dildon huuto netistä. Nyt tiedän miltä iso tuntuu, 33 cm pitkä ja 7 cm halkaisija ja vielä tärinä. Täytyy aika rauhassa edetä ettei satu, mutta parasta mitä olen saanut lelujen puolesta.
Kommentit (51)
porttikongi miten isoksi venynyt???
Kohta on ostettava vielä isompi dildo kun on niin isoksi reva venähtänyt
ei ole venynyt ja onko jotain vikaa jos tykkää erilaisesta kuin joku muu?
ap
Ei tarvii ihmetellä...
On sinne uponnut mm.
Omakoti talo, Mersu, minkkiturkkeja, koruja, lukematon määrä kenkiä ja vaatteita, Euroista puhumattakaan....
Joten omasta mielestäni tollanen 30cm / 7cm ei juuri ole mitään....
Terv: Ex-määän.......
hakusanana:
samantha luvcox
Todellinen extreme hole!
Minä "eksyin" jokin aika sitten n. 50+ naisen luokse ja hän piti sellaisen esityksen jättidildoilla, että huh huh. Äänikin oli todella kiihoittava kun dildo upposi kerta toisen jälkeen ja hän sai sellaisen orgasmin että ejakuloi suihkuten parikin kertaa... Hyvin pystyin ja mielellänikin, tuon jälkeen tyydyttämään loput halut ;)
-Mies 40+
Kokeilkaa ja nauttikaa naiset, etsikää rajojanne.
Tuollaisia kokeilunhaluisia naisia pitäisi olla enemmän, niin ei aina tarvitsi vieraitten miesten perässä juosta, en pidä pettämisenä jos käyttää vaikka millaista dildoa. M45.
Olen dildottanut yhtä vierasta naista, vielä emme ole päässeet pitemmälle. Vaimolle en ole tohtinut tietenkään kertoa. Toivottavasti en ajaudu ikinä pettämään. Jotenkin vieran naisen dildottaminen ja sormeilu on sekin todella antoisaa.
en pidä pettämisenä jos käyttää vaikka millaista dildoa. M45.
dildon huuto netistä. Nyt tiedän miltä iso tuntuu, 33 cm pitkä ja 7 cm halkaisija ja vielä tärinä. Täytyy aika rauhassa edetä ettei satu, mutta parasta mitä olen saanut lelujen puolesta.
Heippa tykätään vaimoni kanssa kaikkea seksiin liittyvää ja se on ihanaa kummankin mielestä. Tuollaisen sauvan kun saisi niin sillä olisi mukava runkata vaimoa, mitähän tuollainen maksaa? onhan meillä niitä pienempiä sauvoja, runkkaan vaimoani niillä ja samalla nuolen pillua, sitten otan ne pois ja jos vaimoni niin haluaa niin fistataan. Tuollainen iso hieromasauva olisi siitä mukava kun voisi itse katsoa kun se levittää pillua ja voisi välillä nuolla klittaa. T irstailija.
hakusanana:
samantha luvcox
Todellinen extreme hole!
Joo kuka haluaa nähdä extremiä niin avatkaa toi linkki, keskustelkaa sitten isosta, mistähän saisi tuollaista dvd matskuu vois ukkokin koittaa isolla minuu.
Moi suosittelen että käytät kondoomia dildossasi, sitä en tiedä kuinka paljon kondoomi venyy. Käytämme vaimoni kanssa dildoissamme kodoomeja koska silloin säästyy pesemisen vaiva, muuten kyllä panen paljaalla koska vaimollani on pillerit. M45.
Käytämme vaimoni kanssa dildoissamme kodoomeja koska silloin säästyy pesemisen vaiva, muuten kyllä panen paljaalla koska vaimollani on pillerit. M45.
Kyllähän minä sen tiedän ja lukenut näitä juttuja, mutta tuo linkki selvensi paljon asiaa, kyllä nuo naiset laittoiva aika isoja tekopeniksiä pilluun ja perseeseen, ihan kiihotuin.
Meillä mies tulee niin nopsaan että on pakko jatkaa hieromasauvalla. Niitä onkin kertynyt aikamoinen kasa. Isoja ja vielä isompia. Ikean kassissa.
tuollaisella 7-8 cm paksulla dildolla on hyvä treenata ennen synnytystä. Huomattavasti helpompaa synnyttää, kun paikat ovat tottuneet venytykseen.
Ette saa oikeata ja haette korviketta?
harvoin sitä saa aitoakaan käyttämätöntä.!!!
netissä, olen itsekin osatnut sieltä delfiinin...
Tämän perusteella voisi uskoa senkin, kun joku jossain kertoi käyttäneensä itsetyydytykseen sänkyn päätytolpan nuppia. Se oli ollut halkaisijaltaan jotain 8 cm pallukka, tai oliko niitä useimpikin