Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi päättää milloin haluaa lisää lapsia, mutta en osaa tehdä päätöstä.

Vierailija
07.11.2006 |

Nyt vai myöhemmin. Mies ehdottaa, että kierukka pois ja katsotaan miten käy, mutta en uskalla! En uskalla tehdä sitä päätöstä.

Lapsi on nyt 1v ja 4kk

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisiko sun ottaa yhteyttä neuvolaan ja jutella peloitasi jo etukäteen? mahdollisesti ottaa yhteyttä jo etukäteen jopa synnärin pelkopolile?

Vierailija
2/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Muunmuassa ne pelottavat ja mietin vaan sitä sopivaa ikäeroa lapsille koko ajan ja en osaa päättää. Miehen mielestä nyt olisi hyvä tai myöhemminkin, mutta kierukka kuulemma pois ja antaa luonnon sitten päättää, kun en osaa sanoa miehelle juuta enkä jaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt pääni puhki, koska olis sopiva aika ja meillä esikkokin on jo päälle kolme. Koskaan ei tunnu just sopivalta. Tai jos hetkittäin tuntuukin niin sit ei kuitenkaan uskalla. Jonkin verran olen miettinyt sitä, et mitä jos jotakin " menee pieleen" .. nyt on kuitenkin toisaalta kaikki niin hyvin.

Vierailija
4/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurikoko on muutensitten syy saada käynistys. esim minä olen myöskin pelkääjä samoin myöskin kärsinyt synytyksenjälkeisen masen ja apua olen saanut loistavasti synäriltä. ja mulla on pelkoni takia ja lastenkoontakia käynistetty aina viikolla 38. joten rohkeutta siskoseni ja ota yhteyttä etukäteen neuvolaan ja kerro asiasta. he auttavat kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme