Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettekö lapsen päiväkotiin, jos lapsella on nuhaa tai lievää yskää? Huom. siis nykyään mikä teillä on käytäntö asiassa?

Vierailija
18.11.2022 |

Mä pidän rajana sitä, että lapsella ei ole selvää kuumetta tai ääni ei ole käheytynyt tai ei esim. valita korvakipua niin päiväkotiin menee.

Työstäni johtuen lapsen kanssa kotiin jääminen on todella hankalaa/kallista (työnantaja vaatii lääkärintodistuksen jonka saa vain yksityiseltä muutaksi päiväksi kerrallaan) enkä saa hoitoapua mistään eli ei ole vaihtoehtoja. Ja päiväkodissahan noita tauteja pyörii pitkin vuotta.

Jos noista pienistä flunssaoireistakin jäisin lapsen kanssa kotiin, ei tarvitsisi kauan nykyisessä työssä käydä.

Siis riski työpaikan menettämiseen ja oma talous määrittelee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavasta nuhasta tai yskästä jäädään aika helposti kotiin, mutta ns. jälkinuhasta ei enää, jos pitkäksi aikaa jää pyörimään. Mulla on etätyömahdollisuus, joka helpottaa paljon tässä asiassa. Ymmärrän, että tilanne ei ole yhtä helppo, jos etätöitä ei pysty tekemään.

Vierailija
2/3 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkavasta nuhasta tai yskästä jäädään aika helposti kotiin, mutta ns. jälkinuhasta ei enää, jos pitkäksi aikaa jää pyörimään. Mulla on etätyömahdollisuus, joka helpottaa paljon tässä asiassa. Ymmärrän, että tilanne ei ole yhtä helppo, jos etätöitä ei pysty tekemään.

Sama periaate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paljon koronaa, eikä yskiviä ja nuhaisia lapsia oteta tarhaan/päiväkotiin vaikka veisitkin. Omat lapset olleet kotona nyt 2 viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi