Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas suuttui minulle.

Vierailija
18.11.2022 |

Olin äsken syömässä lounasta ja meillä on mahdollisuus syödä vain samassa tilassa kun asiakkaat. Asiakas halusi jotain palvelua ja kerroin, että olen tehnyt töitä aamu 5 saakka ja haluan nyt pitää tauon johon minulla on oikeus. Hän mumisi, että hänkin on istunut konttorilla aamu 8 asti ja tähän sanoin, VAU sä olet istunut. Suuttui ja uhkasi tehdä valituksen.

7h kun tekee putkeen töitä niin on kyllä oikeus syödään kun on nälkä ja kova jano. Me ei olla oikeasti robotteja, vaan ihmisiä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tyyppisessä ammatissa olet? Kuulostaa erikoiselta tapaukselta.

Kokkina.

Kokki ei mene työvaatteissaan asiakkaiden puolelle tauottamaan.

T: kokki

Missä kokkikoulussa opetetaan kaikkien keittiötyöpaikkojen tavat ja käytänteet?

Vierailija
22/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaan kannalta on tosi outoa jos henkilökunta pitää tauot samassa tilassa. Kerran odoteltiin jo syöneinä ja juoneina että tarjoilija tulisi keräämään astiat pois ja kysymään jälkiruokatoiveita, mutta molemmat tarjoilijat istuivat selvästi tauolla salin nurkassa pöydässä syömässä. Ei kehdattu mennä häiritsemään. jälkkärit jäi tilaamatta kun kello oli jo niin paljon kun saatiin lopulta palvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tätäkään provoa.

Vierailija
24/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta valitti, miksi aloit kuittailemaan. Olisit ollut ammattilainen ja jättänyt asian siihen kun hänelle asian selitit.

Vierailija
25/25 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti asiakas suuttui vasta siitä, kun sanoit sen vau kommentin vattuiluna. Siitä ei tietoa miksi hän olisi halunnut jotain tauolla, oliko kiire. Osa ei ole tottunut että asiakaspalvelija nousee jo viideltä ja myöhemmin ei saa palvelua, odottavat kai että joku toinen tuuraa välillä. Se on uusi asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi