korutrahaksi.fi - sieltä soiteltiin, onko tämä joku huijaus?
Muija puhelimessa väitti, että kannattaa pienikin määrä jotain rikkinäisiä tai parittomia kultakoruja lähettää heille . Kannattaako oikeasti?
Kommentit (29)
Päällekäyvä paketin tyrkyttäjä ei antanut läheiselleni suunvuoroa kieltäytyä paketista. Puhui koko ajan ja väkisin tyrkytti: "Laitetaan sullekin tälläinen kirje tulemaan, anna osoitteesi". Hädissään uhri sen sanoi, ja sitten myyjä uhkaili, että jos et palauta kuorta, siitä tulee maksu!
Todella törkeää ihmisten ahdistelemista!
Ei kannata!! Korutrahaksi maksoi eilen 14 karaatin kullasta 12e/g. Olisi kannattanut vertailla hintoja ensin. Huijarifirma. Menetin noin tonnin. Tyhmyydestä sakotetaan.
https://korutrahaksi.fi huijaa hinnoissa. Kannattaa viedä vaikka korut panttilainaamoon, josta saa lähes kaksinkertaisen päivähinnan.
Liikkeen businessidea
perustuu tietämättömien hintahuijaukseen.
Minä myin ison kasan kuolinpesistä itselleni jääneitä, ja muille sukulaisille kelpaamattomia kultakoruja Kultapisteelle. Rahaa tuli mukava summa, ja jaoin sen sitten omaisten kesken aika lailla tasan.
Kokemuksia SJMK Services Finland nimisestä korujen ostajasta. Näkyy toimivan myös Korut rahaksi -nimellä, sille löytyy nettisivut. Yrityksestä huonosti tietoa, ei yhtään nimeä missään kuka omistaa tai kuka vastuussa.
Halpaan menin! Lähetin korut pussissa, ja mieshenkilö/arvioija soitti ja vähätteli koruni maan rakoon ja kun pyysin että lähettäkää ne takaisin niin eipä haluttu lähettää, vaan tyrkytettiin postikulut lisää maksettavaan korvaukseen ja siihen oli tyytyminen. Jälkeenpäin kuulin samaa myyntimetodia käytetyn yhdelle tuttavalle saman yrityksen taholta.
Että semmoista menoa, en todellakaan suositte! Ja lopetin myös vastaamisen tuntemattomista numeroista soitettuihin puheluihin!
Itse en vastaa tuntemattomiin numeroihin mutta onko tämä sama kun Kulta Rahaksi vai oliko se Kultaa Rahaksi
Alalla on todella paljon epärehellisiä toimijoita, pitää olla tarkkana ettei tule huijatuksi. Itse olen käyttänyt suomen kultareserviä fredrikinkadulla helsingissä ja kaikki meni hyvin. Kävin siellä sen takia että tämä yritys voitti Iltalehden testin, koska maksoi enemmän kuin mikään muu firma.
Vastasin ja sanoin ettei ole kultaa ja hyvä että on ruokaa edes niin loppu puhelu siihen.
Minulle soitettiin muutama viikko sitten ja vaikka moneen kertaan sanoin, että minulla ei ole muita kultakoruja kuin kihla- ja vihkisormus ja yhdet korvikset, niin olivat ihan väkisin postittamassa sitä pussia. Lopussa piti kymmennen kerran sanoa tosi tiukasti, että en halua sitä, kuulemiin ja luuri kiinni. Muuten myyjä vieläkin väittäisi, että kyllä siellä laatikoissa koruja on, kun niitä on kaikilla.