Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Some Deep Story - Miesten ulkonäköpaineet

Vierailija
17.11.2022 |

Areenassa tämä sarja. Oletteko katsoneet?

Mielestäni osalla ihan aiheesta paineita ja pari tyyppiä taas niin söpöjä, että en tajua ollenkaan miten voivat tuntea itsensä kelpaamattomiksi tai vajavaisiksi.

Ihmeellinen on maailma.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ollut ulkonäköpaineita sen 300 000 vuotta, mutta heti kauhea itku, kun miehillä vähän on. Miehet on heikkoja :D

Naisilla on ollut ulkonäköpaineita, samalla kun miehet on päässeet hengestään kaikenmaailman kähinöissä :D

Vierailija
42/57 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt kamalasti usko miehillä olevan paineita asian suhteen, ainakaan tässä maassa, jossei ole h*mo. Naisena pitää olla hoikka, isotissinen ja -perseinen, meikata, pukeutua tietyllä tapaa jne.

Kyllä on niin inseli ulinaa kun oikeassa elämässä 120+ kilon keijukaisetkin on haluttua kamaa miesten keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ollut ulkonäköpaineita sen 300 000 vuotta, mutta heti kauhea itku, kun miehillä vähän on. Miehet on heikkoja :D

Naisilla on ollut ulkonäköpaineita, samalla kun miehet on päässeet hengestään kaikenmaailman kähinöissä :D

Miesten aiheuttamissa kähinöissä. Ihan oma syy.

Vierailija
44/57 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pitkätukkainen oli kuin jostain poikakalenterista. Jessus, miten komea mies!

Ihan kun jostain harlekiini-romaanin kannesta :O Mieletön.

Myös jotenkin tosi fiksun ja analyyttisen oloinen. Vaikka toki on aika solmussa kehonsa kanssa.

Vierailija
45/57 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nuori ambulanssikuskipoika... en tajua. Niin nätti ja täydellinen kuin olla voi. Olisi ylpeä hoikasta kropastaan ja käsivarsistaan sekä hyvästä kunnostaan, kun ympärillä on niin paljon ylipainoisia ikätovereita.

Pojittelitpa kuitenkin. Kokemuksieni mukaan tuon ikäinen haluaisi jo joksikin muuksi kutsuttavan melkein joka taholta.

Vierailija
46/57 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle miksi nykyään ahdistutaan ihan hirveästi yksittäisistä vieraan ihmisen kommenteista? Eikö nuoret enää saa kasvatusta terveeseen itsevarmuuteen? Itse olen hoikkana miehenä kuullut sata kertaa nuoresta pitäen kommenttia luuviuluudesta. En ole koskaan korvaani lotkattaunut. Tässäkin ohjelmassa komea hoikka nuorimies ahdistuu ihan hullusti tuollasesta.

Vierailija
47/57 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nuori ambulanssikuskipoika... en tajua. Niin nätti ja täydellinen kuin olla voi. Olisi ylpeä hoikasta kropastaan ja käsivarsistaan sekä hyvästä kunnostaan, kun ympärillä on niin paljon ylipainoisia ikätovereita.

Pojittelitpa kuitenkin. Kokemuksieni mukaan tuon ikäinen haluaisi jo joksikin muuksi kutsuttavan melkein joka taholta.

Mua saa sanoa pojaksi ihan rauhassa vaikka olen jo nelikymppinen. En koe sitä yhtään vähättelynä, pelkkä viittaus sukupuoleen.

Vierailija
48/57 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

En vielä. Katson just nyt sitä kautta, missä kerrotaan yksinäisyydestä. Koiran iltalenkin jälkeen rupean katsomaan tuon Miesten ulkonäköpaineet.

Onks tää käyttis joku läppä?

Vierailija
49/57 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle miksi nykyään ahdistutaan ihan hirveästi yksittäisistä vieraan ihmisen kommenteista? Eikö nuoret enää saa kasvatusta terveeseen itsevarmuuteen? Itse olen hoikkana miehenä kuullut sata kertaa nuoresta pitäen kommenttia luuviuluudesta. En ole koskaan korvaani lotkattaunut. Tässäkin ohjelmassa komea hoikka nuorimies ahdistuu ihan hullusti tuollasesta.

Minä ahdistuin jo 80-luvulla, koska olen herkkä. Jatkuvan ulkonäön kommentoinnin ja nälvimisen seurauksena mieleeni on juurtunut ajatus siitä, että olen huono ja vääränlainen.

Vierailija
50/57 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tosi monen ihmisen ulkonäkötraumat on saanut startin jostain yksittäisestä ja viattomaksikin ehkä tarkoitetusta heitosta. Oon kuullu useita tarinoita, joissa jopa oma vanhempi on sanonu jotain sellaista, jota tyyppi muistelee vielä aikuisenakin. Tyyliin no ethän sä kyllä mikään balettitanssija oo.

Tuntuu koskevan yhtä lailla naisia ja miehiä. Eikä oo ees mikään nykyajan ilmiö, vaan ihan keski-ikäisilläkin on tällaisia muistoja.

Vierailija
51/57 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on antiikin aikana surmattu jo vauvana ja olleet omaisuutta. Jos et ole kuollut vauvana, niin viimeistään synnytykseen 15- vuoriaana. Tiesitkö, että.jopa nykypäivän länsimaissa nainen ja myös lapsi voivat kuolla, raskaus ja synnytys ovat vaarallisia.

Vierailija
52/57 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt kamalasti usko miehillä olevan paineita asian suhteen, ainakaan tässä maassa, jossei ole h*mo. Naisena pitää olla hoikka, isotissinen ja -perseinen, meikata, pukeutua tietyllä tapaa jne.

Kyllä on niin inseli ulinaa kun oikeassa elämässä 120+ kilon keijukaisetkin on haluttua kamaa miesten keskuudessa.

Sehän on sitten tasosi.

Vierailija
53/57 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ahdistuin jo 80-luvulla, koska olen herkkä. Jatkuvan ulkonäön kommentoinnin ja nälvimisen seurauksena mieleeni on juurtunut ajatus siitä, että olen huono ja vääränlainen.

Meitä naisia häiritään seksuaalisesti, ja ulkonäköämme kommentoidaan miesten toimesta lapsesta hautaan saakka. Ensimmäisen kerran muistan 12 vuotiaana kähmimisen ja kommentoinnin.

Vierailija
54/57 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehisistä miehisin on se, joka kertoo televisiossa, että on neitsyt, kun ei ole seisonut.

Vierailija
55/57 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nuo kommentoijat miehiä vai naisia, jotka dissaavat tunteista ja tuntemuksista puhumista? Tuntuu tosi vanhanaikaiselta ajattelulta. Minusta sarjan päähenkilöt ovat rohkeita, kun uskaltavat tulla puhumaan julkisuuteen noin aroista aiheista. Rohkeita Miehiä!

Vierailija
56/57 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa marokkolais- suomalainen mies on niin kaunis. Hurjaa miten rohkeita kun kertovat elämästään ja kivuistaan. Ja se silpominen.... 😢😢😢

Vierailija
57/57 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt sustakaan mitään varsinaisen vahvaa kuvaa anna, kun heti alkaa mutina jos kaikki huomiota ei keskitykään naisten huoliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän