Kokemuksia VMF Riisikeittimestä?
Hakusessa riisikeitin yhdelle ihmiselle. Vain yhdelle, 80g riisille.
Ainoa riisikeitin jolla tuo näyttää onnistuvan ainakin videoiden ja tuotekuvausten perusteella on VMF KITCHENMINIS RICE COOKER WITH TO-GO LUNCH BOX
Aion ostaa sen. Onko kellään kokemuksia siitä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa jolla näyttää onnistuvan mikä?
Riisin valmistaminen vain yhdelle. Muut riisikeittimet yleensä tehoa 600-700W kuivattaa pohjalla olevan riisin
Minulla on ollut tuo jo pitkään ja käytän tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riisin valmistaminen vain yhdelle. Muut riisikeittimet yleensä tehoa 600-700W kuivattaa pohjalla olevan riisin
Ei minulla ainakaan ole koskaan tullut mitään ongelmia päivä-pari sitten keitetystä riisistä. Että voi yhdelle keittää useamman päivän riisit kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, miltä se todella näyttää se riisi jos laittaa oikeasti vaan silleen yhden kourallisen tai siis yhden ihmisen annoksen? Eli alle 100g?
Tuleeko siitä pohjaankiintynyttä "rapeaa" korppua" vai tuleeko ihan oikeanlaisesti samanlaista "fluffy" riisiä kuin kattilassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole koskaan tullut mitään ongelmia päivä-pari sitten keitetystä riisistä. Että voi yhdelle keittää useamman päivän riisit kerralla.
Haluan aina keittää riisit tuoreena ellen suunnittele tekeväni paistettua riisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, miltä se todella näyttää se riisi jos laittaa oikeasti vaan silleen yhden kourallisen tai siis yhden ihmisen annoksen? Eli alle 100g?
Tuleeko siitä pohjaankiintynyttä "rapeaa" korppua" vai tuleeko ihan oikeanlaisesti samanlaista "fluffy" riisiä kuin kattilassa?
Riisinkeittimellähän nimenomaan pitäisi tulla PAREMPAA kuin kattilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riisinkeittimellähän nimenomaan pitäisi tulla PAREMPAA kuin kattilassa.
Mahdollisesti tuleekin, sitä toivon tuon VMF 1 person riisikeittimen tekevän.
Tämä ajankohta on ilmeisen otollinen riisinkeittimille, harmi vaan etteivät käy puurokattilaksi.
https://www.wmfnordic.com/assets/product_documentation/04_1526_0011_IFU…
Ohjekirja mainitsee ainakin että 50g riisin valmistus onnistuu mutta silti olisi kiva saada vahvistus Suomalaiselta.