Salarakkaat, missä petätte?
Kommentit (38)
Hupsista heijaa :)
Nyt on pää täynnä.
Dokaaminen loppu tältä päivältä.
Hyvää yötä......
Joulu on kohta.
Pelottaa et syön liikaa.
Työmatkalla, työpaikalla, hotellissa kun sanotaan kotona että ollaan työmatkalla.
Kesällä ajellaan autolla johonkin metsätielle tmv, usein myös hänen asunnollaan. On kämppä mun työpaikan lähellä. Joitain yksittäisiä kertoja hotellissa toisessa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä ajellaan autolla johonkin metsätielle tmv, usein myös hänen asunnollaan. On kämppä mun työpaikan lähellä. Joitain yksittäisiä kertoja hotellissa toisessa kaupungissa.
tuo onkin ainoa mitä "varatun" kanssa touhuamisessa kaipaan: intiimiä tunnetta autossa, pakkasessa ja pimeässä, kuin omassa pienessä pesässä irti muusta maailmasta.
Mä olen salarakas, mutta en mä ketään petä. Miksi niin tekisin? Mies se omaa vaimoaan pettää. Mä en ole suhteessa niin en ole velvollinenkaan kenellekään.
Mies on pitkiä aikoja reissussa niin reissaan hänen luokseen. Yllättäen kyllä, työni on etätyötä joten toisinaan voin olla Balilla ja toisena hetkenä Norjassa, kolmas onkin vaihtunut Italiaan. Leppoisia aikoja. Kun mies on Suomessa niin itse olen toisessa Euroopan maassa kotonani.
No niin, muija lähti justiin ja on poissa kolmisen tuntia, nyt voit tulla kylään. Menenkin saman tien pesemään kyrvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo onkin ainoa mitä "varatun" kanssa touhuamisessa kaipaan: intiimiä tunnetta autossa, pakkasessa ja pimeässä, kuin omassa pienessä pesässä irti muusta maailmasta.
ei muita ihmisiä, ei televisiota tai kännykkää. Juteltiin vaan ja oltiin lähekkäin kymmeniä ja kymmeniä tunteja varmaan.
Minun kotonani, joskus miehen kotona, miehen työpaikalla, lenkillä, autossa, olen ollut mukana miehen työreissuilla. Melkein missä vain.
Autossa, luonnossa, verkkokellarissa, hotellissa, konttorilla, melkein missä vaan.
Minun vaimo ja partnerini mies eivät millään suostu spontaaniin seksiin, ellei kyseessä ole lauantai-ilta, saunan jälkeen peiton alla pimeässä.
M40/N19
Ollaan molemmat rekkakuskeja, niin tien päällä tietty sitten tavataan. Eli parkkipaikat, huoltoaseman pihat ja levähdyspaikat.
Vierailija kirjoitti:
Mökilläni.
Lisään; miestäni ei siellä huvita käydä, joten hyvin rauhallinen paikka eikä pelkoa jäädä kiinni. Mieheni ei edes pääsisi sinne kuin kyydilläni.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat rekkakuskeja, niin tien päällä tietty sitten tavataan. Eli parkkipaikat, huoltoaseman pihat ja levähdyspaikat.
Onko sulla mun eks? Kiva oli saada selville, että mies kulta se siellä viikot vietti salarakkaan kanssa aina samoilla linjoilla ja yöt pääasiassa yhdessä. Itse kotona ihmettelin kun ei viikonloppuisin koskaan saanut ja jos sai niin oli sellaisra, että hän halusi vain takapuolta. Ilmeisesti ei salarakas antanut hytissä? Ja kyse ei ole mun tiukkuudesta. Treenaan lihaksia ja jokainen on kehunut. Saan myös orgasmin helposti.
Mies vie minua hotellilomille. Hänellä on paljon työmatkoja ja minä teen täysin etätöitä, lähden mukaan, hän maksaa kaiken. Työskentelen kun hän on kokouksissa, muun ajan nautimme. Olimme vasta Kööpenhaminassa viikon, oli ihana reissu. Jouluksi hän oli ostanut minulle reissun lämpimään, hän on perheen kanssa joulun, minä nautin auringosta. Uusi vuosi otetaan vastaan ulkomailla, hänellä on taas työmatka.
😉
Vessassa, kesällä omalla pihalla, autossa. Itse parisuhteessa, mies periaatteen tasolla sinkku. Välillä tosin joku nainen, jota mies tapailee luulee seurustelevansa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mun eks? Kiva oli saada selville, että mies kulta se siellä viikot vietti salarakkaan kanssa aina samoilla linjoilla ja yöt pääasiassa yhdessä. Itse kotona ihmettelin kun ei viikonloppuisin koskaan saanut ja jos sai niin oli sellaisra, että hän halusi vain takapuolta. Ilmeisesti ei salarakas antanut hytissä? Ja kyse ei ole mun tiukkuudesta. Treenaan lihaksia ja jokainen on kehunut. Saan myös orgasmin helposti.
🤮
Mennään tyhjälle parkkikselle ruokiksella ja nushitaan kuin kanit pikaisesti ettei eväät jäähdy.