Tapasin kaverin kautta aluksi mukavan oloisen miehen, huomasin kuitenkin että hän puhuu itsekseen tai jollekin pleikkaripelille (pelaa vaan sotapelejä)
Mies on vähän yli 40v. Menimme kaveriporukalla tämän miehen luokse. Pelailimme Call of Dutya (muistaakseni)
Olen pelannut viimeksi joskus lapsena (olen 33v) ja ammuin vahingossa oman sotilaan. Tämä mies melkein huusi "Pelaat mun hahmolla niin et voi tappaa omia" ja oli selvästi vihainen. Alkoi itse pelaamaan ja kuollessaan huusi ja heitti ohjainta ympäri lattiaa. Sitten käski kaikkien laittaa puhelimet pois päältä, kun sijaintia tarkkaillaan. Tässä vaiheessa aloin kehitellä jotain tarinaa päässäni ja "vastasin" äänettömään puheluun että minun täytyy mennä koska ystäväni on joutunut sairaalaan.
Juuri mitään muuta kämpässä ei ollut kun patja, petivaatteet, telkkari, pleikka, jääkaappi ja yksi tuoli.
Tämä mies oli kuitenkin aiemmin porukassa ihan normaali, mukava ja kohtelias. En tiedä uskallanko tavata häntä enää? En haluaisi syrjiä ketään minkään mt-ongelmien vuoksi, mutta intuitio sanoo, että älä enää mene lähellekään.