Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia akupunktiosta migreenin hoitomuotona?

07.11.2006 |

Kärsin todella pahasta migreenistä ja nyt työterveysasemalta kerrottiin mahdollisuudesta saada akupunktiota migreenin hoitoon. Siitä on ollut kuulema hyviä tuloksia raskaana olevien hoitomuotona.

Onko Sinulle annettu akupunktiota? Mihin kohtaan neuloja laitetaan? Käykö kipeää? Onko auttanut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI sattunut yhtään, neuloja laitettiin ainakin niskaan mutta myös muualle, en muista minne.

Voin suositella.

Vierailija
2/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Itse olen raskaana 13+5. Ja kärsin todella pahasta migreenistä ennen raskautta ja alkuraskaudesta vain jatkui. Kokeilin akupunktiota n. 4 kertaa (50euroa kerta) ja itselläni se ei kyllä auttanut. Kokeilin sekä migreenikohtauksen olleessa päällä että ennaltaehkäisevästi. Kohtauksen ollessa päällä ei päänsärky lähtenyt ja tuli uudestaan vaikka ajattelin että käyn ennalta ehkäisevästi. Itselläni nueloja laitettiin silmien ympärille ja poskipäille. Ei sattunut, mutta ei ollut vaikutustakaan.

Kärsin migreenistä viikolle 8 ja sitten pahan migreenikohtauksen jatkuessa kolmatta päivää sain lääkkeeksi Immigranin. Se vei kohtauksen pois ja olen aina välillä joutunut ottamaan. Sairaalassa neurologin ja synnytyslääkärin mukaan on ihan turvallinen lääke ja itse sain siitä avun. Toivottavasti sinullekin apu löytyy. Migreeni on ihan kamalaa, jos sitä ei voi hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kokeilin kans akipunktiota viikottaiseen migreeniin ja niska-hartiasärkyyn. tepsi kyllä hyvin ja oli tosi hyvä olo. neuloja laitettiin n.20 pään, niskojen, hartioiden ja selän alueelle. Aluksi olin tosi innoissani ja tyytyväinen, mutta oireet helpotti vaan n. puoleks vuodeks. elikkäs tarttis varmasti käydä sit ihan säännöllisesti edelleen, vaikka oireet helpottaa, rahapuoli vaan estää sen huvin, muuten kävisin varmasti edelleen!

Vierailija
4/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sattunut kyllä lainkaan.