Puututteko kiusaamiseen, jos sellaista näette?
Puuttuisitko, vaikka kyseiset lapset tai nuoret olisivat ihan ventovieraita?
Kommentit (12)
Olen puuttunut kun 4 somalityttöä heitteli kivillä suomalaista tyttöä ja haukkui.
Heitin itse kivellä yhtä niistä ja ajoin muut tiehensä.
Periaatteessa kyllä ja olen puuttunutkin. Nyt en enää viitsi, koska valtio pitää lapsiperheitä sinällään tärkeämpinä kuin työtä tekeviä ihmisiä.
Kerran puutuin. Silloin se "kiusattu" poika laski housunsa alas ja pyllisti mulle. Sen jälkeen en ole enää puuttunut.
Pakko puuttua. En voisi pitää itseäni aikuisena ihmisenä jos en puuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran puutuin. Silloin se "kiusattu" poika laski housunsa alas ja pyllisti mulle. Sen jälkeen en ole enää puuttunut.
Unohdin sanoa että minä sain nauraa viimeiseksi, kun se takapuolen näyttäjä huomasi liian myöhään että takanani käveli kolmen, noin hänen ikäisensä tytön joukko. Saivat tytötkin hyvät naurut.
Aikanaan koululaisena puutuin, nyt aikuisena en ole törmännyt moiseen tilanteeseen.
Ei ole aikuisiällä tullut vastaan, mutta pienikokoisten lasten kohdalla puuttuisin. Oli fyysistä tai henkistä. Isompien teinien kohdalla seuraisin tilannetta ja tarvittaessa soittaisin poliisit. Terv. pieni nainen
Riippuu siitä kuka kiusaa ja ketä. Jos kohteena on pieni lapsi, varmasti puutun. Jos teiit tai aikuiset romanit, somalit tai lähi-itäläiset tappelevat keskenään niin en varmasti puutu.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuka kiusaa ja ketä. Jos kohteena on pieni lapsi, varmasti puutun. Jos teiit tai aikuiset romanit, somalit tai lähi-itäläiset tappelevat keskenään niin en varmasti puutu.
Siis teinit...
Puuttuisin, mutta muut eivät puuttuisi. Tämä on fakta. Todistettu jo moneen kertaan omassa elämässä.