Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväpiirinne vakiintuessa parisuhteisiin, "tiesittekö" ketkä tulevat eroamaan?

Vierailija
16.11.2022 |

Näkeekö sen jostain? Jos olet itse eronnut, oliko siitä varhaisia merkkejä jo suhteen alussa? Oma ystäväpiiri nyt 30-40v väliltä, moni vuosien avo/avioliitossa eivätkä ketkään ole vielä eronneet. Tilastojen valossa eihän tämä näin hyvin voi kuitenkaan jatkua...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sellainen on eronnut, joista en ikinä olisi uskonut. Yksi sellainen pariskunta erosi viime vuonna, vaikka näytti siltä että kaikki on hyvin ja lapsetkin melkein aikuisia. Toisaalta yksi liitto, josta aikanaan ajattelin ettei se tule kestämään, on kestänyt jo yli 25 vuotta. Olemme yli nelikymppisiä, osa ystävistä jo lähempänä viittäkymmentä. Ennustaminen ei selvästi ole minun alaani.

Itse löysin puolisoni jo 19-vuotiaana, menin naimisiin hänen kanssaan 27-vuotiaana ja yhä olemme onnellisesti yhdessä.

Vierailija
2/7 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiiristä hyvin harva on eronnut. Niistä jotka ovat eronneet en olisi osannut ajatella etukäteen että he eroavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein piiri ystäviä. Kaikkea sitä onkin. Ihmisiä olen tavannut elämäni aikana. Suurin osa on eronnut useita kertoja ja ollut monta kertaa naimisissa. Suurin osa myös elelee nykyisin sinkkuna.

Vierailija
4/7 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, päinvastoin. Tavallinen pariskunta, jolla oli kaikki edellytykset onneen, erosi muutamassa vuodessa häiden jälkeen lapsettomuuskriisin takia. Mies vain jotenkin sekosi ja hänen persoonallisuus muuttui täysin raskaan hedelmöityshoitorumban jälkeen. Tätä ei olisi kukaan osannut odottaa.

Toisekseen hyvin epäsuhta pari, joka on ollut yhdessä teinistä lähtien ja mies on ollut hyvin ailahtelevainen ja taipuvainen henkiseen väkivaltaan nuorempana, on edelleen yhdessä ja ilmeisen onnellisena ja tyytyväisenä kahden lapsen kera. Tätä en olisi ikinä osannut odottaa. Nyt ovat nelikymppisiä.

Vierailija
5/7 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut tuollaista mietittyä nuorena.

Meidän lisäksi vain yksi ystäväpari edelleen naimisissa ensimmäisessä liitossaan.

Jotkut jo kolmannessa liitossa, kylläkin avoparina.

N73

Vierailija
6/7 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirini ei ole kovinkaan vakiintunut, ja olen kyllä arvannut monista, että ero tulee. Ne liitot, joihin olen uskonut, ovat edelleen olemassa. Tunnen joitakin pariskuntia, joilla on vauvaikäisiä lapsia, ja joiden veikkaan eroavan jossain vaiheessa. Mutta en yllättyisi, vaikka olisin väärässä.  

Vierailija
7/7 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parista eronneesta parista kiinnitti huomion jo suhteen alkuvaiheessa, että mies puhui vaimostaan vähätellen. Eli esim toisella parilla vaimo oli miestään älykkäämpi, mutta mies vitsaili avoimesti naisten älystä. Ja yksi pari oli sellainen, että vaimolla oli jotain häikkää korvien välissä, ja oli mm hyvin mustasukkainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän