Miksi tuttavamies yrittää parittaa minua?
Olemme suudelleet tämän tuttavan kanssa, ja pidämme toisistamme ainakin ystävinä. En voi olla hänen tunteista varma. Jokatapauksessa minua häiritsee miksi hän yrittää parittaa minua? En etsi suhdetta.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkainen? Yrittää tietää oletko kiinnostunut hänestä vai kenestä tahansa.
Voiko mustasukkainen olla ilman tunteita?
Mustasukkaisuus on tunne. Mustasukkaisuutta voi olla ilman rakkautta. (jos sitä hait)
Miesten ajatusmaailma on patriarkaalinen ja heidän mielestään nainen kuuluu suhteeseen cis-miehen kanssa.
Mitä enemmän miehiä oppii tuntemaan sitä enemmän mietin, että mikä helvetti niissä on vialla ihan olentoina. En kauheasti edes ihmisinä noita enää pidä. Jokin aivottoman simpanssin ja nilviäisen sekoitus lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän miehiä oppii tuntemaan sitä enemmän mietin, että mikä helvetti niissä on vialla ihan olentoina. En kauheasti edes ihmisinä noita enää pidä. Jokin aivottoman simpanssin ja nilviäisen sekoitus lähinnä.
😂
Vähän ohis, mutta niinkin voi olla että jotain paritetaan ja itse ei tiedä siitä.
Kaikkein inhottavin oli, kun kerran kuulin, että joku oli suunnitellut, että tuolle paritettavalle vielä tehtäisiin pahaa. Ties mitä kaikkea siihen liittynyt.
[Miten haluaisit asian olevan?