Vertaileeko miehet kullejaan?
Erilaisia juttuja olen kuullut, mutta mikä on totuus? Muistatko esim. millainen tutuillasi on verrattuna omaasi?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies tietää hyvin millaiset kullit lähipiirillä on. Useimmilta pelkästään lepotilassa, mutta kyllä lähes jokainen on vähintään jonkun kaverinsa kullin erektiossa nähnyt, ehkä myös runkkaillut yhdessä.
Olen varmaan poikkeus, koska 50v ikävuoteen mennessä en ole nähnyt kaverieni kulleja erektiossa, enkä ole runkkailut heidän kanssaan yhdessä. Lepotilassa olen kyllä nähnyt suunnilleen kaikkien lähempieni kaverieni penikset sekä entisten joukkuekavereitten, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies tietää hyvin millaiset kullit lähipiirillä on. Useimmilta pelkästään lepotilassa, mutta kyllä lähes jokainen on vähintään jonkun kaverinsa kullin erektiossa nähnyt, ehkä myös runkkaillut yhdessä.
Olen varmaan poikkeus, koska 50v ikävuoteen mennessä en ole nähnyt kaverieni kulleja erektiossa, enkä ole runkkailut heidän kanssaan yhdessä. Lepotilassa olen kyllä nähnyt suunnilleen kaikkien lähempieni kaverieni penikset sekä entisten joukkuekavereitten, jne.
Miksi et vastaa kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole poikkeus. Ikää vähempi mutta lähtökohtaisesti on varmasti paljon todennäköisempää nähdä karhu luonnossa kuin kaverin kulli erektiossa. Runkkailu tietysti privaattitoimintaa.
Tänäänkin vertailtiin töissä kahvipöydän ääressä kokoja ja näköä.
Itse olin ylpeä puhtaudesta ja ajelun jäljestä. Vaikka ei mittaa ole kuin 19 senttiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu!
M/62
Miehet eivät vertaile kullejaan. Sellainen ei kiinnosta miehiä vähääkään.
Eiköhän tuo kullien vertailu ole täysin naisten juttu. Sana tuntuu naispiireissä kiirivän valon nopeudella.
Olen nähnyt jonkun muun seisovan kullin ainoastaan kerran kouluiässä, kun parhaan kaverini kanssa tapasimme kaksi mukavaa, nuorta tyttöä kesäfestareilla, sekoilimme siellä niiden kanssa yömyöhään, houkuttelimme ne jatkoille telttaamme, söimme, joimme ja hassuttelimme ja sekstasimme sitten niitä pienessä teltassa koko yön pareja vaihtaen.
Tunnustan näin myöhemmin kyllä nauttineeni nähdessäni kaverini kiiltelevän kullin kirnuavan edestakaisin nuoren vikisevän neidon piukassa, punaisessa pillussa, kun itse olin samaan aikaan samassa vakavassa askareessa tytön suloisen ystävättären päällä vajaan metrin etäisyydellä kun ensin olimme sylikkäin istuen nähneet, kuinka tyttö pienen empimisen jälkeen kävi selälleen ja levitti reitensä ja kuinka kaverini kävi hänen ylleen, sovitti kullinsa tytön kosteina kiiltäville pillunhuulille ja painoi sen vähän kerrallaan koko varren mitalta sisään.
Mutta en minä siitä kaverini kullista tuolloin piitannut enkä nytkään, vaan tuosta meille ainutkertaisesta, olosuhteista ja tarjonnasta johtuneesta tilanteesta jota kyllä kaverin kanssa monesti olemme muistelleet, vaan niistä kahdesta mukavasta ja anteliaasta turkulaistytöstä ja kahdesta nuoresta priimaluokan neidonvartalosta ja heidän pilluistaan.
Kaverini kullista muistan ainoastaan, että hänen terskansa oli omaani isompi ja pyöreämpi ja hänen esinahkansa terskan taakse vedettynä vaikutti olevan hankalan kireä, joten pidän omaani parempana. Sensijaan muistan, että toisella tytöistä oli huomattavasti tiukempi pillu kun sillä toisella, jolla puolestaan oli isommat tissit ja tuhmempi hymy. Molemmat olivat kyllä valuvan märkiä ja täysin vastaanottavaisia. Toisella tytöistä oli myös luonnollinen, mutta siistitty pörrö, mutta toisella taas oli ikävästi pistelevä sänki.
Voi kun voisi jotenkin resetoida tämän nykyhetken takaisin hyvälle 80-luvulle!
Kysypä Frangenin pojalta eikö mukamas voi.