Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö teidän mielestä avoimes/perhek. yksinäisen ja toivottomat äidit?

Vierailija
07.11.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan yksinäinen. Seuraa riittää vaikka joka päivälle jos sopii. Avoimeenkin menen aina toisen äidin ja hänen lapsen/lasten kanssa.

Tosin olen miettinyt että voisi mennä yksinkin. Olen saanut sieltä uusia ystäviä joiden kanssa mielelläni juttelisin enemmän.

Vierailija
2/5 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailemasi äidit harvemmin suoriutuvat mihinkään sosiaalisiin tiloihin, nyhjäävät kotona ja av:lla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kieltämättä käy pari syrjäytynyttä nuorta sekä joukko nelikymppisiä väsähtäneitä äitejä, mutta en usko että tätä voi yleistää. Eiköhän jokainen kerho ole erilainen ja niissä käy erilaisia ihmisiä.

Vierailija
4/5 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallo Hallussa tv-ohjelmassa jossa aiheena vasta oli kestovaipat ja kantoliinat, oli tällainen joku mammapiiri, jäi epäselväksi mikä systeemi se oli Tampereella, vaikutti ihan ok menolta.

Vierailija
5/5 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mammat istuivat kahvilla ja lapset riehuivat ympärillä. Ainoat sallitut puheenaihe oli lapset (kaikkien piti korostaa sitä omaa kullannuppuaan), naapureiden ja tuttujen haukkuminen, juoruilu ja kodilla/autolla/muulla omaisuudella leveily.

Minun käyntieni välillä oli muutama kuukausi, ja molemmilla kerroilla siellä on samat ihmiset puhumassa samoista aiheista! Miten ne jaksavat kuukaudesta toiseen 3 kertaa viikossa puhua samoista aiheista??

Tuon kokemuksen jälkeen en ihmettele, miksi joillakin on niin yksinkertainen ja negatiivinen kuva kotiäideistä... :o/