Kuinka paljon käyt whatsapissa ns. turhaan?
Mulla on pari kaveria jotka on tosi usein whatsapissa. Vähintään parin tunnin välein käyvät, usein tiheämminkin. Olen nyt seuraillut kun pisti kiinnostamanan. :D Muista en tiedä, kun ei jaksa ihan päivätyökseen alkaa tätä tekemään.
Voiko oikeasti olla noin usein asiaa jonkun kanssa vai käykö ihmiset siellä yleensäkin vain tsekkailemassa?
Itsekin olen aika ahkera viestittelijä, kaverin sekä lasten kesken. Ei sitä asiaa ole joka päivä joka tunti kuitenkaan.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä vähäisistä vastauksista päätellen ihmiset ei siis käy wapissa vain ajankuluksi.
Samaa olen miettinyt, koska mies, jota olen nyt muutaman kerran tapaillut, käy todella paljon wapissa. Sinkku lapseton mies. Ikääkin jo sen verran, ettei mitään vilkasta poikamieselämää vietä.
Kirjoitteleeko lähes keski-ikäiset miehet paljon keskenään vai mikähän tällä miehellä on meininki? Sanoo ettei ole muita minun lisäksi.Sääliksi käy sinun kumppaneitasi, jos kyttäät jo pelkän tapailumiehen läsnäoloa whatsappissa. Taidat olla melko kontrolloiva suhteessa, luetko sitten viestitkin ja vahtaat missä mies menee?
Ei tarvi lukea eikä vahdata, kun eihän se sitten tee mitään ilman minua.
Ihan perusmeininkiä, että uuden ihmisen asiat ja tavat ym kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen nyt oikein kyttäämällä kytännyt! :D
Ap.
Kiva että myönnät sen itsekin.
Sä tässä oudosti toimit kun kyttäät muita.
Kuka oikeasti käy viestimissä kyttäämässä paljonko kaverit on paikalla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Miksi en myöntäisi? Ei tämä elämä niin vakavaa ole ettei tällaista asiaa voisi myöntää tai tehdä. :)
Nämä kaksi, joita tässä viime päivät olen seuraillut on mun tosi läheisiä ystäviä. Tiedän etteivät ole kuin max yhdessä ryhmässä.
Voisin oikeastaan ihan suoraan heiltä kysyäkin, että mitäs Pirjo/Kalle sä oikein täällä whatsapissa aina teet. :D
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Miksi en myöntäisi? Ei tämä elämä niin vakavaa ole ettei tällaista asiaa voisi myöntää tai tehdä. :)
Nämä kaksi, joita tässä viime päivät olen seuraillut on mun tosi läheisiä ystäviä. Tiedän etteivät ole kuin max yhdessä ryhmässä.
Voisin oikeastaan ihan suoraan heiltä kysyäkin, että mitäs Pirjo/Kalle sä oikein täällä whatsapissa aina teet. :D
Ap.
No kysypä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Ap.
Mutta ethän sinä muuten tiedä heidän yksityiselämästään? Minä viestittelen panokaverin kanssa tosi paljon, mutta ei tästä panokaverista kukaan tiedä yhtikästä mitään. Ja muutenkin miten paljon tiedä kuinka paljon he ovat yhteyksissä yleensäkin kavereihinsa?
Käyn turhaan, olen mykistänyt muutaman tyypin ja katon onko tullut viestiä
No sinähän voit saada viestejä tunnin välein eri kavereilta. Ei siellä tarvitse mitään päivystää, jos on sosiaalinen ihminen ja tekemisissä useiden ihmisten kanssa ja jos vielä kuuluu eri ryhmiin, joita käy tsekkaamassa.
Kuka nyt käy päivystämässä jotain vanhoja viestejä.