Mitä ostatte Black Friday tarjouksista?
Kommentit (816)
Ostin kahdelle pojalle jalkapalloon nappulakengät, kun edelliset jäivät pieneksi. Tulivat siis tarpeeseen ja olivat oikeasti halvemmat kuin normihinnalla, olen seurannut hintoja.
ostan Xiomi redmi 9a kännyn 59e !!!
Mulle Black Friday/Black Week - on äläostamitään-päivä. Jos saan mainosta tai tarjouksia, laitan paskan banniin. Ostokäyttäytymistäni ei ohjaa amerikkalaisten j*tkuilut.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin tuolta pari tuoksua kun oli -50% black fridayssa https://tinyurl.com/yc7ybxxa
Tilasin myös itse kosmetiikat tällä kertaa netistä
Vierailija kirjoitti:
Prismasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismasta?
https://www.prisma.fi/fi/prisma/xiaomi-redmi-9a-4g-alypuhelin-harmaa
En mitään tietenkään. Kierrän kaukaa kaikki kaupat perjantaina. Kuka sinne ryysikseen haluaa koronaa saamaan ja rahojaan tuhlaamaan?! Menen lauantaina kaupaan ja ostan ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Black Friday on huijausta. Liikkeet nostavat hintoja juuri ennen tätä päivää ja sitten myyvät alennuksella normaalihintaan.
Se on just näin, ei pelleperjantailta ole järkevää ostaa mitään.
En mitään kun alennukset on suomessa niin surkeita. Black fridayta nähneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ostaa maton, pyyhkeitä, pussilakanoita sekä kannettavan tietokoneen lapselleni synttärilahjaksi.
Sotkassa matto 20 (ennenkin samaan hintaan) ja gigantissa tietsikka 399 (oikeasti halpa, koska verrattain tehokas cpu jossa 6 ydintä, samaan hintaan ei ole vastaavaa näkynyt, olisin itselleni ostanut jos ylimääräistä olisi koska vanhassa tehoton celeroni ja alkaa jo nettisivutkin olemaan hitaita latautuun)
Pelikoneita jimmsillä tarjouksessa jos 10v tai alle lapsi. (Sitä vanhemmat syytä erottaa niistä, jolleivat samaan aikaan ohjelmointia yritä oppia, esimerkiksi pesäpallo ja hiihto sopivia harrastuksia, ei mene selkä ja niskat alle parikymppisinä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en aio ostaa yhtään mitään. Monia nyt alennushinnalla myytäviä tuotteita saa joulun jälkeen vielä halvemmalla. Nykyään ei enää edes tiedä mikä se normaalihinta on, kun melkein joka viikko on eri nimellä joku mukamas alennusmyynti: hintahysteriaa, mustaa perjantaita ja mustaa viikkoa ym. Joissakin kodinkoneliikkeissä sentään saattaa saada vielä tinkimällä hinattua normaaliksi ilmoitettua hintaa alas.
Esim tietsikat monasti syksyllä halvimmillaan, pitänyt ostaa jo useampi vuosi niin seurannut hintoja. Johtusko siitä että koulut alkaa niin tarjouksia, osa ei mene niin tarjouksia, samoissa paikkeilla hinnat mutta merkit voi vaihtua.
Huonekaluja kesälomien aikaan samoihin hintoihin kun nyt black fridayna.
Mallivuosi vaihtuu syksyllä osassa laitteita, vanhat alta pois mainoksilla ja liikkeeseen tulevalle suositellaan uusinta.
Vierailija kirjoitti:
Black Friday on nykyään ihan normaali viikko. Firmat tajunneet, että ostokiiman saa mainonnalla päälle kovien tarjousten sijaan, jolloin ei kannata halvalla myydä mitään. Jo pati vuotta jouluale on säännönmukaisesti ollut parempi kuin Black Friday.
Ei noi joulun jälkeenkään mitään erityisen halpaa ole olleet mitä seurannut.
Niinpä, vain kampanjan nimi vaihtuu! Esim. Tokmannilla neton, neton, netto tarjouksista Black Friday-tarjouksiin. Sama myös muissa liikkeissä. Harvassa on kyllä oikeat tarjoukset, ehkä vain prosentti pari.