Mitä ostatte Black Friday tarjouksista?
Kommentit (816)
Ostan yleensä tarpeeseen vaan. Viime vuonna ostin Black Friday -alennuksella talvikengät. Tänä vuonna en mitään.
Ostin itselleni kaksi kirjaa. Pojalle puhelin. Huomenna katson hotelliöitä ja matkakin voisi olla, mutta luulen että mulla on liian iso seurue ja tiukat vaatimukset matka-ajankohdalle että tällä kertaa päästäisiin kunnon tarjouksiin kiinni. Harkitsen myös Nordnetin amerikka-alennuksen hyödyntämistä.
Oli tarkoitus hyödyntää Black Fridayta kodin elektroniikan välttämättömiin hankintoihin, mutta alessa ei ole malleja, joihin haluan laittaa senttiseni.
Kuivausrumpu jo tilattiin, ja aion tehdä tilauksen myös Marimekkoon, jossa kaikki astiat -30%.
Ostain vain silloin kun tarvitsen jotain, en osta jos joku on "tarjouksessa" jos en sitä tarvitse.
Näytti muutoinkin olevan sellaisia "alennettu valmiiksi korotetuista hinnoista" ja tuotteekin vähän sellaisia "no kun ei näitä kukaan normaalisti osta".
Taas saadaan sitä kiinalaista-krääsää myytyä enemmän ja enemmän ja ihmiset ovat taas "mule mulle äkkiä lisää mulle".
Eikö ketään yhtään kiinnosta tämä energia ja saaste mitä niästä turhista tuotteista syntyy.
Varmaan valtaosa valmistettukin joidenkin siirtotyöläisten avulla, ihan kuten se qatarin stadionkin ja tällaista tuetaan suurella innolla.
Vierailija kirjoitti:
Taas saadaan sitä kiinalaista-krääsää myytyä enemmän ja enemmän ja ihmiset ovat taas "mule mulle äkkiä lisää mulle".
Eikö ketään yhtään kiinnosta tämä energia ja saaste mitä niästä turhista tuotteista syntyy.
Varmaan valtaosa valmistettukin joidenkin siirtotyöläisten avulla, ihan kuten se qatarin stadionkin ja tällaista tuetaan suurella innolla.
Mä en ymmärrä, mikä tarve kaikilla on air-fryerille. Ihan pakko saada vähänkö äkkiä.
En aio ostaa yhtään mitään näistä kampanjoista. En nimittäin tykkää tulla huijatuksi.
ostin Finlaysonin satiinialuslakanoita, olen jo pitkään odottanut että tulisi joku tarjous, josta voisin ostaa niitä pari lisää, nyt sattui mainos silmiin Facebookissa.
Nordnetin black friday on kusetusta. Muka ilmaiset kaupankäynti kulut jenkkiosakkeilla, mutta sitten kun haluat myydä lähtee se 20 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Nordnetin black friday on kusetusta. Muka ilmaiset kaupankäynti kulut jenkkiosakkeilla, mutta sitten kun haluat myydä lähtee se 20 euroa.
ja siihen vielä päälle valuutanvaihtokulut :D lammasta vedätetään huolella
Rannekello jos tulee hyvään tarjoukseen
Vierailija kirjoitti:
Ensi kesän lomareissun, kun näytti olevan rannekkeet Powerparkkiin hyvässä tarjouksessa
Hyvä juttu, Särkänniemessä taas olikin todella säälittävä Black Friday tarjous. Miten ovat kehdanneet laittaa edes🤮
Perjantai pullon aion hakea ja viettää todella synkkää mustaa perjantaita.
Verkkokaupan Black Fridäy https://www.verkkokauppa.com/fi/blackfriday?utm_source=alma-tikkeri&utm…${CACHEBUSTER}
Aattelin käydä Prismassa, ei tiiä jos jotain kivaa eksyisi hameen mutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kesän lomareissun, kun näytti olevan rannekkeet Powerparkkiin hyvässä tarjouksessa
Hyvä juttu, Särkänniemessä taas olikin todella säälittävä Black Friday tarjous. Miten ovat kehdanneet laittaa edes🤮
Aika monessa liikkeessä näyttää olevan säälittäviä tarjouksia :D
Pari lautapeliä kävin äsken ostamassa Tokmannilta lapsille joululahjaksi, oli - 40%.