Boikotoin Turkkia Nato-sähläyksen takia enkä osta enää turkkilaista jogurttia!
En aio millään mittaa tukea tällaista poliittista iltalypsyä enkä osta enää turkkilaista jogurttia!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Meillä myytävä turkkilainen jugurtti on valmistettu Suomessa (Salakis-merkkinen Sloveniassa),ainoastaan nimi viittaa Turkkiin.
Joo, tiedetään, mutta silloin kun uhotaan, silloin kun pitää uhota, silloin pitää myös ottaa ihan kaikki keinot käyttöön!
Onneksi en ole englanninkielinen, koska siinä tapauksessa en voisi enää syödä kalkkunaakaan (engl. turkey)...
Tekisi mieleni boikotoida kaikkea edellä mainittua ankarasti, mutten voi, koska Ankara on Turkin pääkaupunki!
Sanoudun irti kielisukulaisuudestani unkarin kielen kanssa, jos Unkari ei kiirehdi Suomen Nato-jäsenyyden ratifiointia.
En suostu lukemaan yhtään venäläistä klassikkoromaania.
Haa...itse olen parhaillaan 2 kk:n lomareissulla Turkin aurinkorannalla. Ihanaa!! 🌴
Haluan liittyä boikottiin, joten en hanki mitään lemmikkieläintä, jolla on turkki.
Minulla ei ongelmaa.Ostannut ja ostan aina vain kreikkalaista jugurttia.
Miksi kukaan edes keskustelee tämmöisestä kun Turkki pitäisi olla kunnon boikotissa ikuisesti? Nuo muzlimimutiaizet on ryöstellyt eurooppalaisia vuosisatojen läpi jopa miljoonia rannikoilta, Islannistakin asti ja Itä-Euroopasta miljoonittain seksiorjuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan edes keskustelee tämmöisestä kun Turkki pitäisi olla kunnon boikotissa ikuisesti? Nuo muzlimimutiaizet on ryöstellyt eurooppalaisia vuosisatojen läpi jopa miljoonia rannikoilta, Islannistakin asti ja Itä-Euroopasta miljoonittain seksiorjuuteen.
No jos kaikkien kansojen tekemät vääryydet vuosisatojen ja -tuhansien ajalta rangaistaisiin boikotoimalla kaikkia niitä kansoja, aika vähän taitaa enää olla sellaista, mitä esimerkiksi kaupasta voisi enää ostaa... Eikä mitään matkakohdettakaan enää löytyisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kaikkien kansojen tekemät vääryydet vuosisatojen ja -tuhansien ajalta rangaistaisiin boikotoimalla kaikkia niitä kansoja, aika vähän taitaa enää olla sellaista, mitä esimerkiksi kaupasta voisi enää ostaa... Eikä mitään matkakohdettakaan enää löytyisi!
Turkkilaiset orjuuuttajamerirosvot välimerellä tuhottiin lopulta kun eurooppalaiset valtiot päättivät ryhtyä toimiin. Lopulta myös loputkin turkkilaiset mutiaizet pysäytettiin.
Vierailija kirjoitti:
En syö kiitospäivänä kalkkunaa.
Tää oli paras 😂
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ongelmaa.Ostannut ja ostan aina vain kreikkalaista jugurttia.
Sepä todella sattuu Erdoganiin! 😊
Minä arvostan Turkkia itsenäisyydestä. Matkustan Alanyaan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
En syö kebabia jos ei tee mieli.
Pysy tiukkana!
Ei pidä tuomita Turkkia eikä Unkariakaan, vaan muistaa, että oikeistohallitukset eivät nostaneet sormeakaan Suomen Nato-jäsenyyden hankkimiseksi.
Kaalikääryleet ja lihapullat muiden turkkilaisperinteiden myötä pannaan!
Pakkoruotsin vastustajille kaalikääryleet ja lihapullat ovat jo pitkään olleet loppu, Ikean muusta valikoimasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaalikääryleet ja lihapullat muiden turkkilaisperinteiden myötä pannaan!
Pakkoruotsin vastustajille kaalikääryleet ja lihapullat ovat jo pitkään olleet loppu, Ikean muusta valikoimasta puhumattakaan.
Mitä, ovatko kaalikääryleet ja lihapullat oikeasti peräisin Turkista?
Pitääkö boikotoida uimahallien ja kylpylöiden höyrysaunoja? Näin kerran Turkissa kuvatun matkailudokumentin, jossa istuttiin höyryn keskellä jossain marmorista rakennetussa höyryhuoneessa...
Voi hitsi, seljanka on minusta paljon parenpaa. Borssi maistuu lähinnä punajuurella maustetulla lämpimälle vedelle.